כמה עולה עיבוי שפתיים?

עיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים הוא הליך קוסמטי הנמשך זמן קצר ועל בסיס מספר טיפולים. התוצאות של ההליך יכולות להיות זמניות או קבועות ויש פרמטרים מסוימים שמשפיעים גם על המחיר

הרפואה הקוסמטית מאפשרת לבצע שורה ארוכה של טיפולי שפתיים. המטרות של טיפולים מן הסוג הזה הן הדגשת מסגרת השפתיים, ניפוח השפתיים, עיבוי ותיקון זוויות הפה ותיקון ויישור קמטים מעל השפה העליונה. הטיפול מיועד לגברים ונשים והוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים. משך ההליך הוא עד 30 דקות, אולם בחלק מהשיטות יש צורך בכמות של 1-6 מפגשים. מספר הטיפולים נקבע בהתאם לחומר המילוי. זמן ההחלמה מהתהליך הקוסמטי הוא מספר שבועות והתוצאות הן זמניות או קבועות.

יש כמה טכניקות לבצע עיבוי שפתיים וכל אחת מהן משפיעה על המחיר ועל התוצאות. שימוש בחומרים זמניים ונספגים מתאים לפרק זמן של שנה עד שנה וחצי, לעומת עיבוי קבוע שכולל הזרקת חומרים סינטטיים. עיבוי על ידי העברת שומן גוף עצמי מבוצע תוך שימוש בקנולות מיוחדות, ועיבוי בניתוח עם שתלי סיליקון מקנה תוצאות קבועות ומבוצע תחת הרדמה כללית.

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה עיבוי שפתיים:

א. מפגשים – ככל שכמות המפגשים גדולה יותר, כך צפוי מחיר הטיפול הכללי לגדול. כמות המפגשים נקבעת לפי החומר בו בוחרים להשתמש. האפשרויות הן עיבוי בסיליקון, עיבוי ביו אלקמיד, עיבוי עם רסטילן, עיבוי טאוסיאל ועוד. באופן עקרוני, פערי המחירים הגדולים הם בין הליכים שדורשים מפגש אחד לבין הליכים של שני מפגשים או הליכים של מעל חמישה מפגשים עם הרופא המנתח.

ב. אפקט טיפול – מנתח קוסמטי יכול לקבוע את אפקט הטיפול לפי החומר בו הם משתמש ותוך שיתוף פעולה עם הלקוחות. כאשר אפקט הטיפול הוא לאורך שנים, המחיר יהיה כמובן גבוה יותר. אפשרויות אחרות הן לבצע טיפול עם אפקט של עד שנה או עד שנה וחצי.

ג. נפח העיבוי – המחירים המקובלים בתחום מתייחסים למילוי שפתיים בנפחים רגילים. עיבוי ונפח גדולים מהממוצע יצריכו תשלום גבוה יותר. המחירים של החומרים לדוגמא הם לכמות של 1 סמ"ק, או לחילופין לשימוש במזרק רגיל שאמור להספיק לטיפול סטנדרטי.

טווח מחירים של עיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים בסיליקון עם מעל חמישה מפגשים ותוצאות של מספר שנים יעלה 800 ש"ח להזרקה. לעומת זאת, עיבוי ביו אלקמיד שדורש שני מפגשים ואפקט הטיפול שלו הוא ל-5-8 שנים יעלה 2,000 ש"ח. עיבוי רסטילן עם אפקט טיפול עד שנה יעלה 2,200 ש"ח ועיבוי אבולנס בריז עם אפקט עד שנה וחצי יעלה גם הוא 2,000 ש"ח בממוצע.

כדאי להשוות מחירי עיבוי שפתיים בין איזורים שונים בארץ ולשים לב למבצעים והטבות. כך ניתן לחסוך בהוצאות מבלי לפגוע באיכות התוצאות או הטיפול.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן