כמה עולה עיצוב פאות

עיצוב פאות

עיצוב פאותעיצוב פאות הוא מקצוע ייחודי, שמוצע על ידי אנשי מקצוע בודדים בישראל, כדוגמת בית גלית איטליה ירושלים. עיצוב הפאה הוא תהליך שכולל בתוכו שורה של פרמטרים כדוגמת: אורך השיער, מורכבות העיצוב, סוג סיבי השיער, הגוון או שילוב הגוונים וכדומה. ככלל, עיצוב פאות לגברים הוא זול יותר מאשר עיצוב פאות לנשים, פער שיכול להיות מאוד משמעותי, בעיקר כאשר ההשוואה היא מול פאת נשים ארוכה, מעוצבת ומורכבת. בהתאם לכך, על מנת לקבל החלטה צרכנית נבונה, כדאי להבין בדיוק את הפערים בין סוגי הפאות השונים, את החשיבות של כל פרמטר ואת הערך המסופק על ידי הפאה בטווח הארוך.

טווח מחירים החל ממאות שקלים ועד יותר מעשרת אלפים

מחירי עיצוב פאות יכולים לנוע בטווח של בין מאות שקלים ובין אלפי שקלים ואף 10,000 שקלים ויותר. פאה לגבר יכולה לנוע בין 900 שקלים ועד 6,000 שקלים בעיקר כתלות לסוג סיבי השיער, שיכולים להשתנות בין שיער אסייתי או אירופי, וכן כתלות בשאלה האם מדובר בפאה חלקית או מלאה. עלות עיצוב פאה לאישה יכולה לנוע בין 400 שקלים ועד 10,000 שקלים ויותר, בהתאם לסוג השיער (סינטטי, שיער אדם, שיער הודי REMI). פערי מחירים אלה נובעים בראש ובראשונה מעלות חומרי הגלם הנדרשים לצורך עיצוב הפאה, ומרמת המורכבות של העבודה איתם. ההיבט החיובי של טווח רחב זה הוא שישנה אפשרות רחבה לבחירה, כך שתוכלו לבחור את הפאה המתאימה לכם גם על פי רמת המחיר ומסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

איזון בין איכות ואסתטיקה, ובין מסגרת תקציב

אחרי שאמרנו את זה, פאה הוא פריט עיצוב ואסתטיקה שאמור ללוות אתכם לאורך שנים, ולהשפיע בצורה דרמטית על המראה שלכם. בהתאם לכך, חשוב שתדעו למצוא את האיזון בין שאלת התקציב ובין שאלת הערך שלו אתם מצפים מן הפאה שאתם מזמינים. גלית איטליה מעמידה לרשותכם שורה של אנשי מקצוע, המתמחים בעולם הפאות וחיים אותו יום יום. מעצבים אלה יוכלו להסביר לכם על כל האלמנטים שעליכם לקחת בחשבון בהזמנת פאה, ולסייע לכם למצוא את המאזן המיטבי בין שני האילוצים. לעיתים, דווקא המוצר הזול הוא זה שעשוי להתאים לכם יותר מהאחרים, גם אם כסף הוא לא השיקול המרכזי שאתם לוקחים בחשבון.

האפשרות להזמין פאה בהתאמה אישית

כאמור, אומנות עיצוב הפאות היא אומנות מאוד ייחודית, ולכן חשוב לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לכך. בבית גלית איטליה ירושלים תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים מעוצבים היישר מן המדף, וכן תוכלו לעצב את הפאה שלכם בהתאמה אישית מלאה על פי העדפותיכם האישיות. עיצוב בהתאמה אישית הוא בדרך כלל מרכיב שמקפיץ את המחיר בצורה משמעותית, אבל גם במקרה זה, פרמטרים שונים של סוג השיער ואורכו, יכולים לאזן את המחיר הסופי עבורכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן