כמה עולה עיצוב פנים לבית

חימום הבית

עיצוב הביתבשנים האחרונות הפך עיצוב הבית לטרנד מוביל בתרבות הדיור בישראל. רבים מעוניינים לשבור את השגרתיות של עיצובים פרקטיים ומשעממים בעיצובים מסוגננים לפי האופי והרצון שלהם. עיצוב בית הוא דבר מורכב, ויש להבדיל בין עיצוב דירה או בית נתונים ללא שינויים מבניים ועיצוב פנים של בית עם תחילת תכנון בניית הבית. עיצוב כזה כולל גם את עיצוב החללים הפנימיים של הבית. ניתן לעשות תכנון מחדש גם לדירות ובתים קיימים על ידי עבודות שיפוץ והתייחסות חדשה למרחב הביתי. השאלה היא כמה זה עולה לנו ומהם הגורמים המשפיעים על כך.

כמה זה עולה?

עיצוב פנים בית הוא פונקציה של המון מרכיבים וקשה להגדיר מחיר שיהיה מחיר סביר או יקר. הדבר תלוי בכמה עבודות שיפוץ נחוצות, מה מהרהיטים מחליטים להחליף וכדומה. עיצוב בית ללא עבודות נרחבות יכול להתחיל בעשרת אלפים שקלים ולהיגמר בעשרות רבות של אלפי שקלים.

הגורמים המשפיעים על מחיר עיצוב הבית

  • העסקת מעצבת או אדריכלית פנים – שימוש בשירותיה של מעצבת פנים או אדריכלית מעלה את עלות עיצוב הבית באופן ניכר, אבל אנשי מקצוע אלה יוכלו להשיג לכם אלמנטים שונים בהוזלות והנחות, כך שהעלות שלהם תתקזז בחלקה עם העלויות האחרות.
  • עבודות שיפוצים – אם עיצוב פנים הבית מצריך עבודות שיפוצים יעלה המחיר ויש לעשות תקציב מדוייק יחד עם המעצבת באשר לצרכים של הבית
  • ריהוט – ריהוט הוא אלמנט יקר בכל עיצוב בית ויש לקחת זאת בחשבון ולחשוב מה מהריהוט הישן אתם מעוניינים להשאיר ומה הכרחי להחליף.
  • תאורה – גם גופי תאורה מעוצבים אינם תמיד זולים, אבל מעצבת טובה תוכל לכוון אתכם לגופים מתאימים שאינם יקרים יתר על המידה על מצנת שתוכלו לעמדו בתקציב שהסכמתם עליו.

אלמנטים נוספים שמשפיעים על מחיר העיצוב הם אלמנטים מגבס, חפצי נוי ואומנות, הצללות, דלתות וחלונות וכיוצא באלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן