כמה עולה עיצוב שולחנות לאירוע

עיצוב שולחנות

עיצוב שולחנותלכולנו מזדמן לערוך אירועים מסוגים שונים כאלה ואחרים מעת לעת. רבים מאיתנו עורכים אירועים משפחתיים לרבות חתונות, בר מצוות, אירועי יום הנישואין, מסיבות יום הולדת וכיוצא באלה. רבים אחרים מארגנים אירועים עסקיים שונים לרבות ימי עיון, כנסים מסוגים שונים, השקות של מוצרים וכדומה. המשותף לרוב האירועים הללו הוא שבעצם ברובם מגישים אוכל והאנשים יושבים ליד שולחנות. על מנת שיראו טוב, עושים היום עיצוב שולחנות המתאים לעיצוב האירוע כולו והופכים את המראה הכללי לנעים לעין ומרשים ביותר ללא כל צל של ספק. השאלה היא כמה עולה עיצוב שולחנות עבור אירוע כל שהוא והתשובה תלוייה בגורמים רבים ומשתנים מטבע הדברים בתחום זה.

הגורמים המשפיעים על עיצוב שולחנות

  • מעצבת או עיצוב לבד – אחד הגורמים המשפיעים על עיצוב שולחנות הוא העסקת מעצבת. מעצבת לעיצוב האירוע כולו יכולה לגרום לאירוע שלכם להיראות "מליון דולר" ולרוב מדובר בהעסקת מעצבת באירועים עסקיים ומסחריים.
  • חומרים – עיצוב שולחנות ניתן לעשות בדרכים שונות ובעזרת חומרים שונים. למשל: שילוב פרחים בעיצוב שולחנות, בלונים לאירועים לתמיכה בעיצוב, שלטים מודפסים לעיצוב השולחנות בחלקם התחתון וכדומה.
  • גודל האולם ומספר השולחנות הנדרש לאירוע המדובר– גם לאלמנט זה חשיבות רבה בקביעת מחיר עיצוב שולחנות. ככל שהאולם גדול יותר ויש לעצב מספר רב יותר של שולחנות, הרי שמטבע הדברים יהיה המחיר גבוה יותר.
  • גודל השולחנות – גם לגודל השולחנות יש השפעה מכרעת מן הסתם על מחיר עיצוב שולחנות בכל אירוע בנפרד.

כמה זה יכול לעלות לנו בפועל?

עיצוב שולחנות בסיסי עם מפות ופרחים ועם תוספת של בלונים לאירועים יכול לעלות לכם בסביבות כמה עשרות שקלים לשולחן ועד 100 שקלים ויותר. הדבר תלוי בסוג הפרחים אשר תזמינו וכדומה. במידה ותרצו לעצב שולחנות מסויימים גם עם פוסטרים מודפסים הכוללים מידע אודות האירוע יעלה לכם עיצוב השולחנות בתוספת בהתאם לעלות ההדפסה בבית הדפוס איתו תעבדו.

עיצוב שולחנות לאירועים ניתן לעשות גם באופן עצמאי ללא שכירת מעצבת והדבר יכול להוזיל לכם את עיצוב האירוע כולו באופן משמעותי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן