כמה עולה עיצוב שילוט פנים?

שילוט פנים

שילוט פנים מיועד עבור עסקים, חנויות, משרדים ומוסדות. השילוט יכול לשמש להכוונה או מיתוג. שלטים מן הסוג הזה נפוצים גם שילוט פניםבבנייני משרדים והוא מתאים עבור בתי חולים, בתי ספר, מפעלים ומשרדי ממשלה. בעזרת שילוט שמעוצב בצורה נכונה ניתן להעביר מסר בין מוען לנמען ולהקל על אורחים, ספקים או לקוחות. השלט בחלל הפנים גם משמש את העובדים עצמם ואפשר להיעזר בו כדי להבחין בין משרדים.

הבדלים בין שלטים נובעים מבחירת חומרי גלם, גודל, תוכן ועיצוב. העיצוב הוא הפקטור העיקרי שבעזרתו ניתן לייחד את השלט. עיצוב צריך להתאים לאופי המשרד ולצרכי הלקוח. את העיצוב ניתן לבסס על לוגו מסוים או תוך שילוב בין צבעים שונים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר השילוט

יש מספר גורמים שקובעים כמה עולה עיצוב שילוט פנים:

א. גודל השלט – ככל שהשלט גדול יותר, כך המחיר של העיצוב יעלה. זו הסיבה לפערי מחירים של עשרות אחוזים בין עיצוב שלטי חוצות לבין עיצוב שילוט פנים רגיל.

ב. דרישות מיוחדות – בעלי משרדים או עסקים יכולים להגיע עם דרישות מיוחדות לעיצוב השילוט. כאן הדגש הוא בעיקר על פתרונות טכנולוגיים, שילוב נורות לד או עיצוב המבוסס על מערכות מיחשוב. כל דרישה מייקרת את עלות העיצוב ואת הפרויקט.

ג. לוח זמנים – עיצוב בלוח זמנים סטנדרטי יהיה זול יותר מעיצוב שמתבצע תחת לוח זמנים צפוף. ככל שיש יותר זמן לעצב שילוט פנים, כך המחיר יירד. מומלץ לתאם מראש את העיצוב של השלט ולערב אנשי מקצוע שמנוסים בתחום.

טווח מחירים

עיצוב שלט לחנות עולה בממוצע 500 ש"ח. שילוט פנים בעיצוב מיוחד יעלה 200-600 ש"ח גם במשרדים ועסקים קטנים. לצורך השוואה, עיצוב שלט חוצות או גשר עולה 850 ש"ח. עיצוב לוגו עולה 300-400 ש"ח ועיצוב כרטיסי ביקור עולה 200-300 ש"ח.

חשוב לציין כי טווח המחירים מתייחס לעיצוב בלבד ואינו כולל את עלות השלט עצמו. עדיף לרכז את ההוצאות תחת קורת גג אחת ולפנות לחברה המתמחה בשילוט למשרד כדי לחסוך זמן והוצאות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן