כמה עולה ערכת קריוקי מקצועית?

קריוקי

אין אדם שלא אוהב שירים ולא אוהב לשיר – נקודה. זו אולי נשמעת כמו קביעה כוללנית מדיי שלא יכולה להתקיים במציאות, אבל אנחנו באמת מאמינים ששירים הם דבר שכל אחד אוהב לשמוע, ושבמצב הרוח המתאים גם כל אחד אוהב לשיר. בדיוק בגלל זה הרבה מאוד פאבים ומועדונים מצטיידים בערכת קריוקי מקצועית, ובדיוק בגלל זה גם התחום של ערכות קריוקי ביתיות כבר מזמן קרם עור וגידים. אז מה כוללת ערכת קריוקי וכמה עולה ערכה מקצועית? במאמר זה תמצאו את התשובות לשאלות אלה ואחרות, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

מה כוללת ערכת קריוקי?

ערכת קריוקי ביתית ומקצועית צריכות לכלול את הרכיבים הבאים:

  • מיקרופונים – חשוב מאוד שהערכה תכלול לפחות מיקרופון אחד, אבל אם רוצים באמת ליהנות – כדאי שבערכה יהיו שני מיקרופונים לפחות. אחרי הכול, חוויית הקריוקי בנויה על שירה משותפת, וכשיש מיקרופון אחד – המטרה הזאת אינה מושגת. רצוי שהמיקרופונים יהיו אלחוטיים כדי שניתן יהיה לזוז בחלל בחופשיות, וכדי שבמהלך המסיבה הסוערת אף אחד, חלילה, לא ייתקל בחוט.

 

  • רמקולים – מומלץ מאוד שערכת הקריוקי תכלול שני רמקולים מוגברים, על מנת שכולם יוכלו לשמוע את השירים ולשיר ביחד את כל המילים.

ערכת קריוקי מקצועית צריכה לכלול גם מיקסרים, על מנת שניתן יהיה לשלוט בצורה אופטימלית בעוצמת השיר המושמע ובעוצמת הזמרים עצמם. בגלל העובדה הזאת, ערכת קריוקי מקצועית עולה ברוב המקרים יותר מערכה ביתית, אם כי הרבה פעמים יש מבצעים ומאוד כדאי להתעדכן בעניין כדי לרכוש את הערכה במחירים טובים.

איך בוחרים ערכת קריוקי?

בחירה של ערכת קריוקי צריכה להתבסס על הצרכים האישיים שלכם. אם מדובר בערכה שאמורה לשרת את בני הבית ולפעמים גם כמה זוגות חברים – בהחלט מספיקה ערכה ביתית. ערכה זו צריכה להיות מורכבת מרמקול אחד או שניים, משני מיקרופונים ומאפשרות לחבר USB כדי להשמיע את השירים. לעומת זאת, אם מדובר בערכת קריוקי שצריכה להיות מותקנת בפאב, במועדון או בחדר קריוקי של ממש – חשוב שזו תהיה ערכת קריוקי מקצועית שתכלול שני מיקרופונים, לפחות שני רמקולים, מיקסרים ייעודיים ורישיון השמעה לכמה שיותר שירים. על מנת לבחור מערכת איכותית באמת שתשמש אתכם לאורך זמן, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שמבין עניין. רק לאחר קבלת ייעוץ מקצועי כדאי לבצע גם השוואת מחירים, ולרכוש את ערכת הקריוקי המשתלמת ביותר עבור הצרכים המסוימים שלכם.

אז כמה עולה ערכת קריוקי מקצועית?

המחירים של ערכת קריוקי מקצועית משתנים בהתאם לפרמטרים כגון החברה המייצרת, כמות המיקרופונים והרמקולים, קיומם או אי קיומם של מיקסים ושל רישיון להשמעת שירים., ולכן אי אפשר לנקוב במחיר אחד עבור המערכת, אלא לדבר על טווח מחירים – וגם זה בערך. טווח המחירים של ערכת קריוקי מקצועית הוא:קריוקי

  • ערכה ביתית – 99 ₪ – 1,000 ₪
  • ערכה מקצועית ללא מסך ומקרן – 1000 ₪ – 4,500 ₪
  • ערכה מקצועית כולל מסך ומקרן – 3,500 ₪ – 6,000 ₪

כאמור – המחירים יכולים להשתנות בין חברות שונות ותלויים מאוד באיכות ובעמידות. בצעו את השוואת המחירים, בדקו שאתם מקבלים בדיוק את מה שאתם רוצים, ואל תשכחו למצוא את הדרך האופטימלית להוסיף למערכת כמה שיותר שירים. בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן