כמה עולה פאה חדשה?

כמה עולה פאה חדשה?

פאות רבות נמצאות מולנו ביום יום אך נדיר שנצליח להבין מה מהשיער הרב שאנו רואים הוא פאה או לא. זאת בגלל שאיכות הפאות כיום גבוהה מאוד ושיער טבעי שמרכיב את הפאות מרגיש בדיוק אותו הדבר ונראה בדיוק אות והדבר. ישנן סוגי פאות שונות ומחירון שונה לכל סוג ולמרות הסוגים הרבים שמוצעים למכירה, פאה נבחרת היום גם לפי התקציב הנתון. אז כמה בכלל עולה פאה, האם זה משתלם ולפי מה נקבע המחיר?כמה עולה פאה חדשה?

מי חובש פאה ומדוע?

 

בקהל היעד שרוכש את הפאות ניתן למצוא מגוון רחב של אנשים, בעיקר נשים. חלק גדול מהביקוש מגיע מהמגזר החרדי וישנו חלק שמשתמש בפאות בגלל בעיות רפואיות שונות כמו שיער דליל או נשירת שיער, שלעתים הוצאות הטיפול בהם גבוהות מאוד ויעילות הטיפול היא נמוכה מאוד. פתרון פשוט יותר וברוב המקרים גם זול יותר היא הפאה.

לפי מה נקבע מחיר הפאה?

• סוג הפאה הוא הקריטריון הראשי שקובע את מחירה. צריך לזכור שלא כל הפאות מורכבות מאותם החומרים בדיוק כמו בגדים ומוצרים אחרים ולכן טווח המחירים הוא רחב. פאות סינטטיות נחשבות זולות יותר מפאות טבעיות ולכל סוג פאה יש את היתרונות והחסרונות שלה שאותן יש לבחור לפי שגרת היום יום ואופן השימוש בפאה.
• מגוון הפאות הוא רחב וסביר להניח שיהיו פאות שיתאימו לצורת הראש ולגולגולת ויש כאלו שלא. ישנן פאות שניתנות לבחירה אישית אך הן יקרות מידי ויכולות להגיע לתוספת של כמה מאות שקלים ממחיר פאה רגילה. לא כדאי למהר ולהזמין פאה בהזמנה אישית וכדאי לראות האם כבר קיימת פאה שיושבת היטב על הראש ותהיה נוחה לשימוש לזמן רב.
• ישנן שתי שיטות לחבישת פאה, הראשונה היא אלסטית שאת הפאות הללו ניתן לחבוש ולהוריד בחופשיות וללא מאמץ, ויש את שיטת ההדבקה לנשים שלא מעוניינות שהפאה תוכל לרדת בחופשיות. פאה בהדבקה היא לרוב פה זולה יותר אך צריך לזכור שלאחר חודש כבר לא ניתן לחבוש אותה לכל היותר.

כמה עולה פאה ממוצעת ועד איזה מחיר הן יכולות להגיע?

כמובן שמחיר הפאה משתנה לפי סוגה ועיצובה אך המחירים נעים בין 100 שקלים בלבד ועד 1000 שקלים ומעלה כשמדובר בפאה סינטטית. פאות סינטטיות הן זולות יותר אך לפני שבוחרים אחת כדאי לשקול טוב את הקנייה ולא לקנות רק בגלל המחיר. פאה טבעית מתחילה בדרך כלל ממחיר של 1000 שקלים ויכולה להגיע עד 3000 שקלים ויותר. שוב חשוב לציין שהתאמה אישית מקפיצה את המחיר בכמה מאות שקלים לפחות. במידה והפאות נרכשות בגלל בעיה רפואית ניתן לפנות לקופות החולים או לגופים השונים ולבקש החזר או סיוע כספי שכן מדובר כאן על קנייה שנגרמה כתוצאה מבעיה קיימת כלשהי. ההשתתפות או ההחזר נקבעים לפי קריטריונים בים ביניהם סוג הפה הנדרשת והבעיה עצמה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן