כמה עולה פאנטון עסקי ומה הוא כולל?

פאנטון עסקיעסקים רבים כיום מבינים שעליהם לדאוג לחוויה מיוחדת עבור הלקוחות שלהם, כבר מהרגע הראשון. מדוע זה חשוב? מסיבה פשוטה מאד – אין שום תחליף לרושם ראשוני, והדבר בהחלט ניכר בעולם העסקי והתחרותי שאנו פועלים בו כיום. על כן, כאשר אתם מחפשים דרכים לשפר את התדמית או אפילו ליצור אותה מחדש – אתם חייבים לשקול בחיוב את הרעיון של פאנטון עסקי. הפאנטון העסקי הוא בעצם התחליף לצליל החיוג הרגיל שהלקוחות שומעים כשהם יוצרים אתכם קשר. במקום הצליל הרגיל – הלקוחות ישמעו מהרגע הראשון מוזיקה עם ג'ינגל, קטעי קריינות, והכל בעצם בא ליצור התלהבות ומיתוג עבור העסק שלכם. כך, כבר מהרגע הראשון – הלקוחות יבינו שהם יוצרים קשר עם עסק שמשקיע בהם, עם עסק ייחודי, וללא ספק הדבר מסייע ליצירת רושם ראשוני מוצלח. אז כמה השירות הנ"ל יענה לכם?

השלכות שונות על מחירי השירות

  • מיהו הקריין? – כשבאים לקבוע את התמחור עבור פאנטון עסקי, חשוב מאד לדעת שיש השלכות משמעותיות מאד לבחירת הקריין. יש לא מעט אנשים מפורסמים בישראל שהקול שלהם מזוהה במיוחד – ולכן כשהם מספקים שירותי קריינות לעסקים, הם גם גובים מחיר בהתאם. לעומת זאת יש קריינים עם קול מוצלח למדי שבהחלט נשמע משכנע ושיווקי, אך יש לקחת בחשבון שהם פחות מוכרים או לא מוכרים כלל – ולכן המחיר שהם גובים עבור השירות יהיה נמוך יותר. כמובן שצריך לחשוב עד כמה הדבר חשוב לכם – ובחלק מהמקרים אכן כדאי לשלם עוד כדי לקבל קריינות של אדם שקולו מוכר ומזוהה יותר.
  • אורך הפאנטון – עוד שאלה שחשוב מאד לשאול, היא באשר לאורך של פאנטון עסקי. אם מדובר על פאנטון קצר למדי, עם משפט שחוזר על עצמו, ומשך ההקלטה שלו הוא קצר למדי, כמובן שהדבר יוריד את מחיר השירות. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים בפאנטון ארוך יותר, עם כמות גבוהה יותר של משפטים, עם קטעי מוזיקה ארוכים יותר וכיו"ב – יש לקחת בחשבון שזה משפיע על השירות. מאחר שבמוקדים עסקיים רבים יש זמן המתנה משמעותי על הקו – שווה לעתים להשקיע בפאנטון ארוך יותר גם אם הוא יותר יקר – בכדי שהלקוח לא ירגיש שהוא שומע את אותו משפט שוב ושוב.
  • רמת ההפקה – יש קשר ישיר בין רמת ההפקה של פאנטון עסקי לבין המחיר שלו בסופו של יום. יש מספר חברות הפקה בארץ שמפיקות פאנטונים לעסקים, וככל שהחברה היא מוכרת יותר, מנוסה יותר, ועובדת עם קריינים מוכרים יותר – כך היא גם גובה מחיר גבוה יותר – זאת לעומת חברות חדשות יותר. אל תשכחו שלרזומה יש בהחלט משקל מכריע!

מהם המחירים המקובלים?

טווח המחירים עבור הפאנטונים העסקיים הוא כאמור רחב יחסית. אם מדבור על הטווח הזול יחסית, המחירים נעים בין 250 ל400 ש"ח לפאנטון אחד. בטווח היקר יותר, המחירים נעים בין 400 ל900 ש"ח – תלוי כמובן בכל הפרמטרים שצוינו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן