כמה עולה פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה

אחד מטיפולי הניקיון החשובים ביותר שאתם תרצו לבצע עבור הבית או המשרד שלכם, הוא טיפול הפוליש. טיפול פוליש נבדל באופן מהותי מטיפולי ניקיון רגילים שכן פוליש לרצפהבשימוש בחומרי הניקיון המיוחדים והשימוש במכונת הפוליש, מאפשר לא רק לנקות את הרצפה – אלא ממש להבריק אותה ולקבל מראה מיוחד. אנשים רבים כמובן מעוניינים לדעת כמה עולה פוליש לרצפה, משום שכאשר הם יוצרים קשר עם חברה בתחום, הם רוצים לדעת האם הצעת המחיר שהם מקבלים היא הגיונית ורלוונטית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין כמה עולה פוליש לרצפה ועל מה אתם צריכים להסתמך.

כך קובעים את מחירי הפוליש

  • גודל המתחם – יש כמובן את עניין השטח, אשר משפיע רבות על מחירי הטיפול. כשאתם רוצים לקבל הצעת מחיר ולדעת כמה עולה פוליש לרצפה, אל תשכחו אף פעם למסור את גודל השטח שיש לנקות. אפשר למסור את השטח במ"ר, או במספר החדרים (במשרדים, מקובל יותר למסור את השטח במ"ר), בכדי שתוכלו לקבל הצעה מדויקת.
  • סוג המשטח – קחו בחשבון שאם אתם רוצים לדעת כמה עולה פוליש לרצפה, עליכם גם למסור לחברת הניקיון מהו סוג המשטח שיש לנקות. יש הבדל בין פוליש שרוצים לבצע לאריחי גרניט פורצלן, לבין פוליש שרוצים לבצע למשטחי קרמיקה שנחשבים מורכבים יותר. באופן כללי, ככל שהמשטח נחשב מאתגר יותר, ודורש ניקיון מאסיבי יותר שדורש יותר מקצועיות, כך המחיר של הפוליש יעלה.
  • סוג הפוליש – שימו לב שיש שני סוגים של טיפולי פוליש. הראשון הוא פוליש רגיל שפשוט עושה שימוש במכונת הפוליש לשטיפה איכותית מאד. הסוג השני הוא פוליש קריסטלי, אשר תפקידו ממש ליצור שכבה מבריקה, והעלויות שלו שונות.

 

אז כמה זה עולה בסוף?

אם כך, כמה עולה פוליש לרצפה ומהו טווח המחירים הסביר? באופן כללי, אם ניקח מתחם ממוצע של 3.5 חדרים נוכל לראות שהמחירים הממוצעים נעים בין 1,700 לבין 2,500 ש"ח לטיפול של יום אחד. כמובן שהמחירים יכולים לעלות או לרדת, לפי הקריטריונים השונים שציינו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן