כמה עולה פח מחורר?

במידה ואתם מעוניינים להזמין מוצרים שונים שיהיו עשויים מפח מחורר, כמובן שאתם תרצו להתחשב במחיר שלו. המגוון הרחב של פח מחורר הוא בשל העובדה שעל אף שנראה כי הפח המחורר הוא אחיד, הרי שיש הבדלים רבים בין העבודות האפשריות שניתן לעשות עימו, ולכן גם המחיר לא יהיה אחיד. אז מהם הפרמטרים שמשפיעים על מחירי הפחים המחוררים, ואיך נדע שהצעת המחיר שקיבלנו היא הוגנת?

כמה עולה פח מחורר

תלוי בעבודה שאתם מזמינים

  • כיפוף הפח – אחת ההשפעות המרכזיות על פח מחורר היא השאלה האם אתם מזמינים לוחות פח מיושרים לחלוטין בצורתם השטוחה, או שתאם תרצו פח מכופף שגם מחורר. יש הרי לא מעט מוצרים שעשויים מפח מחורר אך הם מעוקלים – ספסלים, קירות לתחנות אוטובוס, פחים, מתקני שעשועים, ועוד מוצרים אחרים. ברור שעלויות הכיפוף יעלו את המחיר של התוצר הסופי, וחובה להתייחס לכך.

 

  • צביעת הפח – המראה של פח מחורר לא צבוע הוא מראה שאיננו נעים ברוב המקרים, אלא אם מדובר על מוצרים פונקציונליים במיוחד לשימוש תעשייתי. כל עוד מדובר על הצעה עבור פח מחורר למוצרים שיהיו במרחב הציבורי או במרכזים מסחריים, הרי שתרצו גם להזמין צביעה של הפח – שיהפוך אותו לאסתטי הרבה יותר. כמובן שעלויות הציעה ישפיעו על המחיר הסופי.

 

  • סוג החירור – עוד השפעה מעניינת עלה עלויות של פח מחורר קשורה לסוג החירור שאתם תזמינו. ישנו חירור סטנדרטי יחסית – של חורים עגולים בקוטר משתנה, בהרכב אשר חוזר על עצמו. עם זאת, יש מי שמעוניין להזמין פחים מחוררים בעיצוב שונה. כך למשל – החורים יכולים להיות בגדלים משתנים ובצורות שונות. ניתן אף להזמין פחים מחוררים אשר יהיה עליהם כיתוב שהוא בעצם חור – וזה כמובן יעלה את העלויות של ההזמנה.

 

אז מהם המחירים המקובלים לעבודות הללו?

כאמור, טווח האפשרויות כאן הוא עצום, ולכן השפעות על המחיר הן רבות מאד. המחיר עבור לוח מתכת רגיל של פח מחורר יכול להיות נמוך מאד ולהגיע ל20-30 ש"ח בלבד. אם תזמינו עבודות מעוצבות עם פח מחורר, המחירים הם גבוהים יותר, ויכולים להגיע גם ל400 ש"ח ליחידה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן