כמה עולה פלייסטיישן 4? כל מה שחשוב לדעת

כמה עולה פלייסטיישן 4

פלייסטיישן 4אז מה חדש בפלייסטיישן 4?

הקונסולה עברה שיפורים מדהימים, וכעת מתאפיינת בחומרה החזקה פי 16 משל קודמתה, הפלייסטיישן 3. הנה החידושים העיקריים של הקונסולה, המבדילים אותה מהפלייסטיישן 3:

  • מעבד בעל 8 ליבות המאפשר הרצת משחקים בגרפיקה עוצרת נשימה. בחלק מהמשחקים התקשינו להאמין שמדובר במשחק ולא בסרט.
  • כפתור SHARE המאפשר בעצם להקליט את עצמכם משחקים, ובלחיצה אחת לשמור את הסרטון הקלטה, או להעלות אותו לפייסבוק/טוויטר. לרשותכם גם אופציה לשדר את צילום המשחק בשידור חי, אליו ניתן להיכנס מכל קונסולת פלייסטיישן 4, טלפון חכם, מחשב לוח או מחשב רגיל.
  • שלט חדש ונוח במיוחד, בעל משטח מגע.
  • הזיכרון הפנימי (המכונה ראם) הוגדל ל 8 ג'יגה, לעומת 256 מגה בלבד בפלייסטיישן 3. אם מדובר בסינית בשבילכם, מה שהזיכרון החדש מאפשר לכם בעצם הוא האופציה לנווט בין משחק ואפליקציות בלחיצת כפתור פשוטה. בזמן שאתם טוענים משחק, תוכלו לקפוץ לתפריט בלחיצת כפתור, לדבר עם חברים, לגלוש בדפדפן האינטרנט, או לצפות בנתיים באנשים אחרים משחקים במשחקים.ז מה חדש בפלייסטיישן 4

 כמה עולה לי פלייסטיישן 4?

נכון להיום, הקונסולה הושקה רשמית על ידי ישפאר בישראל במגוון חנויות. אז כמה עולה פלייסטיישן 4 בישראל? מחיר המחירון של הקונסולה עומד על 2600 שקלים לחבילה בסיסית הכוללת את הקונסולה ושלט. ניתן למצוא גם חבילות משתלמות הכוללות משחק במחיר אטרקטיבי. בהשוואה למחיר הפלייסטיישן 3, שבהשקתה בשנת 2007 עלתה 4500 שקלים, הקונסולה הרביעית יחסית זולה לקונסולה שהושקה זה הרגע. עם זאת, קונסולת הפלייסטיישן 3 כמובן עדיין זולה יותר, וניתן למצוא אותה בחנויות ב1500 שקלים כולל משחק או שניים.

 האם שווה לי לרכוש כעת פלייסטיישן 4?

התשובה תלויה בכם בלבד. אם המטרה שלכם ליהנות תמיד מחידושים, ומהמשחקים החדשים ביותר, הקונסולה הרביעית מתאימה לכם מאחר וכל הפיתוחים החדשים כעת קודם כל מפותחים אליה. אם אתם לא נוהגים לשחק באופן קבוע, ולא מתרגשים מהמשחקים החדשים ביותר, עם הגרפיקה הטובה ביותר, גם הקונסולה השלישית תספיק לכם. כמו כן לקונסולה השלישית יש מספר יתרונות על הרביעית, כמו מחיר יותר זול, ואופציה לשחק ברשת עם אנשים בחינם, מה שבעצם בקונסולה הרביעית כעת מתאפשר רק עם רכישת מנוי תקופתי בכדי לשחק ברשת. כמו כן לקונסולה השלישית נכון לכעת יש יותר משחקים לרכישה, ולרביעית כעת מספר מצומצם של משחקים מאחר והיא זה עתה הושקה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן