כמה עולה פסנתר חדש?

פסנתרים למכירה

פסנתרים למכירהאם אתם מעוניינים לקנות פסנתר, חשוב מאד שתדעו כמה עולה פסנתר חדש. כמובן שיש תמיד אפשרות לקנות פסנתר מיד שניה, אך אם אתם רציניים בכוונתכם לנגן על פסנתר, ומדובר מבחינתכם על השקעה לאורך שנים, הרי שעדיף לקנות פסנתר חדש ללא כל צל של ספק. פסנתר חדש יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות יותר, ויאפשר לכם ליהנות מאיכות צליל מעולה לכל הדעות. אם כך, כמה עולה פסנתר חדש?

הדברים שמשפיעים על מחיר הפסנתר

  • עומד או כנף? – יש כמובן הבדל משמעותי בין פסנתר עומד, לבין פסנתר כנף. מחירו של פסנתר הכנף הוא גבוה פי כמה מפסנתר עומד. לרוב, אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה פסנתר חדש ומעוניין בפסנתר לבית לתרגול עצמי, אפשר להסתפק בפסנתר עומד. פסנתר הכנף כבר מיועד לפסנתרנים מקצוענים של ממש.
  • מנגנון השתקה – רוצים להתאמן בנגינה על פסנתר ולא להפריע ליושבי הבית ולמנוחת השכנים? אפשר לקנות כיום פסנתר על מנגנון השתקה – אתם מחברים אוזניות, ורק אתם שומעים את הנגינה. כמובן שהדבר מייקר את מחיר הפסנתר.
  • אחריות – יש לראות מה כוללת האחריות של הפסנתר. אחריות שכוללת לא רק תיקון פסנתר, אלא גם שירותי כיוון קבועים פעם בשנה, מאפשרים לכם ליהנות משירות טוב יותר – אך כמובן גם ממחיר גבוה יותר.
  • סוג העץ – הפסנתרים עשויים לרוב מעץ, כאשר לסוג העץ יש השפעה מכריעה על המחיר. עצים שנחשבים איכותיים ומותאמים יותר לפסנתרים, מייקרים את שווי הפסנתר באלפי שקלים.

מה הוא המחיר הסופי?

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה פסנתר חדש, כדאי לדעת שטווח המחירים יכול להיות רחב מאד – החל מקצת פחות מ – 20 אלף ש"ח לפסנתרים הזולים, ועד ל – 50 אלף ש"ח לפסנתרים יקרים. הפסנתרים עד למחירים של 30 אלף ש"ח הם לרוב עומדים, בעוד שמעל ל – 30 אלף ש"ח מדובר לרוב על פסנתרי כנף.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן