כמה עולה פרגולה למרפסת בבית?

פרגולות

הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לפתרון הצללה טוב ואיכותי עבור המרפסת שלכם, ובאופן טבעי, אתם שוקלים את הרעיון של התקנת פרגולות. הפרגולה יכולה להיות משטח הצללה מצוין למרפסת, ומעבר לכך שהיא מספקת לכם מחסה מפני השמש, הרי שהיא גם מהווה תרומה דקורטיבית משמעותית למדי. כמובן שבמקביל אתם תרצו לדעת כמה ההתקנה הזו תעלה לכם. יש להבין שמאחר שיש לא מעט קריטריונים שונים שמפרידים בין סוגי הפרגולות – הרי שההשפעות על המחיר הן רבות.

בואו ונלמד על כמה מהאפשרויות וההשפעות

  • פרגולה מפלסטיק – אם אתם מחפשים פרגולות זולות יחסית, הרי שיש לכם אפשרות להתקין פרגולה מפלסטיק עבור המרפסת שלכם. היתרון במרפסת הזו היא בכך שהיא עמידה לגמרי לא רק מפני השמש אלא גם מפני הגשם, וכאמור המחיר הזול שלה – לרוב אלו הפרגולות שיעלו בין 300 ל500 ש"ח בלבד למ"ר. עם זאת, אלו הפרגולות הכי פחות איכותיות, והן מחזיקות מעמד לתקופות קצרות יותר.
  • פרגולה מעץ – כאן יש טווח רחב מאד של מחירים שאפשריים. נתחיל מכך שרוב הפרגולות בישראל כיום, בוודאי אלו שמותקנות על המרפסות, הן פרגולות מעץ. כעת יש כאן כמה תתי קטגוריות אפשריות. עץ האורן נחשב לעץ הזול יותר, ולכן נפוץ יחסית, ומחירו די מקביל לפרגולות מפלסטיק. פרגולות מעץ רב שכבתי הן יקרות יותר, איכותיות מאד, ונחשבות לפרגולות הממוצעות במובן הטוב של המילה. הן יקרות רק קצת יותר מהזולות, ויכולות להגיע לעתים גם ל600-650 ש"ח למ"ר. הפרגולות מהעץ הגושני הן האיכותיות ביותר בקטגוריה זו, ומחירן גם יכול להגיע ל700 ש"ח למ"ר, אם כי כמובן העץ הגושני נחשב לחזק, יציב ואף יפה במיוחד.
  • פרגולה מאלומיניום – האלומיניום נחשב לחומר האיכותי ביותר להרכבת פרגולות. הסיבה לכך זה שהוא עמיד לשמש ולגשם בצורה נהדרת, הוא נותר לאורך שנים ארוכות, ניתן לצבוע אותו מחדש בקלות, והוא גם מאפשר לכם להתקין פרגולה חשמלית. מהסיבה הזו אלו גם הפרגולות היקרות ביותר, שמחיריהן יכול להגיע גם ל1,000 ש"ח למ"ר.

פרגולות

לקחת הכל בחשבון

כעת, חישבו על הצורך בפרגולה במרפסת, לכמה זמן היא תחזיק, ומה התקציב שלכם – וכך תבחרו בפרגולה המושלמת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן