כמה עולה פרגולה תלויה?

בחסות אתר בית סנטר- המקום שלך לרכישת כלי עבודה ברנשטיין פרגולות

פרגולה תלויה דורשת קבלת היתר של מהנדס מורשה. זו פרגולה הנבנית ברמה גבוהה של מורכבות הנדסית, אך היא מבטיחה שורה ארוכה של יתרונות. הפרגולה התלויה לא תופסת מקום בחלל החוץ והיא מתאימה לחצר, לגינה, למרפסת או לגג. אפשר להתקין את הפרגולה כדי להגן מפני השמש ולמנוע חדירה של מים במהלך החורף. הפרגולה גם משפרת את רמת הבידוד והפרטיות של בתים פרטיים. בניית פרגולה היא ללא ספק הוצאה משתלמת גם מבחינה דקורטיבית וגם מבחינה פונקציונאלית. פרגולה תלויה לא דורשת תחזוקה וניתן לחדש אותה אחת למספר שנים ולאחר חשיפה ישירה לפגעי מזג האוויר.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים המשפיעם על מחיר פרגולה תלויה:

  1. סוג הבנייה – אפשר לבנות פרגולה תלויה מעץ, אלומיניום וגם פלסטיק או אפילו זכוכית. הבחירה בחומר גלם מסוים משפיעה ישירות על עלות הבנייה וגם על העמידות. את סוג הבנייה כדאי לבחור יחד עם אנשי מקצוע. ניתן גם לשאוב השראה מקטלוג דגמים באתרי אינטרנט ולהתייעץ עם חברים ובני משפחה.
  2. גודל השטח – ככל שכמות השטח גדולה יותר, כך צפוי המחיר של הפרויקט לעלות. המחיר של פרגולה תלויה הוא למ"ר ומהבחינה הזו אין הבדל בין בנייה על הגג, בחצר, במרפסת או בגינה. הלקוח צריך להחליט האם הוא מכסה בעזרת הפרגולה את כל השטח הקיים בחלל החוץ, או בוחר לשלב אותה עם פתרונות קירוי אחרים.
  3. רשת הצללה וחיפוי – אפשר להוסיף רשת הצללה או חיפוי לפרגולה. מטרת הרשת והחיפוי היא לשפר את הבידוד. המחיר לחיפוי פרגולה בחצי לוג מחוטא לדוגמא הוא 400-600 ש"ח למ"ר, לעומת מחיר חיפוי פרגולה במחצלת במבוק שיעלה 100-250 ש"ח במ"ר. אלו לא מחירים הקשורים ישירות לאופי הבנייה של הפרגולה, אולם כדאי להביא אותם בחשבון בעלות הכוללת.

טווח מחירים

פרגולות תלויות עולה 400-600 ש"ח למ"ר. זהו המחיר שאינו כולל תכנון מוקדם, התייעצות עם אדריכל ומעורבות של מהנדס לצורך קבלת ההיתר. לצורך השוואה, פרגולות הצללה רגילות עולות בממוצע 400-650 ש"ח ובהתאם לסוגי העמודים והקרקע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן