כמה עולה פרגולות מאלומיניום בהרכבה עצמית?

פרגולות מאלומיניום

פרגולות אלומיניום הם בחירה איכותית במיוחד עבור פתרון צל, גם בהרכבה עצמית

כאשר אנחנו מחפשים פתרונות צל עבור שטח חיצוני כזה או אחר, הבחירה המובנת מאליה והפופולארית ביותר היא פרגולות מסוגים פרגולות מאלומיניוםשונים. בהקשר זה, אחת הבחירות האיכותיות ביותר שניתן לבצע היא בפרגולות מאלומיניום. פרגולות אלומיניום נותנות לנו את פתרון ההצללה האיכותי שנחוץ לנו, הן קלות מאוד לניקוי ולתחזוקה, ובניגוד לחומרים מתכתיים אחרים הן לא מחלידות וצוברות קורוזיה. בהתחשב בכך, ברור מדוע מדובר בפתרון איכותי – ולמרבה השמחה מדובר גם בפתרון שבתנאים מסוימים ניתן לתכנן ולבנות בעצמנו. עם זאת, הדבר דורש קנייה של החומרים המתאימים לשם כך, והדבר דורש גם לא מעט מקצועיות ויכולת גבוהה של עבודת יד ותשתית.

כמה יעלו לנו החומרים הדרושים לבניית פרגולות מאלומיניום, ומה הפרש המחירים משירות רגיל בתחום?

  • כמה עולה התקנה רגילה? רכישה רגילה של פרגולות מאלומיניום, כולל התקנה וכולל כל המשתמע ממנה, עולה לנו בטווח שבין 550 ל-1,200 ₪ למ"ר שלד פרגולה. אם ברצוננו לשדרג את הפרגולה ולהפוך אותה גם לפרגולה חשמלית, טווח המחירים הרלוונטי הוא 1,000-1,600 ₪ למ"ר פרגולה. אכן, מדובר במחירים לא זולים במיוחד – אבל יש גם אלטרנטיבה של עשה זאת בעצמך.
  • כמה יעלו לנו חומרים? כאשר אנחנו רוצים לקנות את החומרים הדרושים עבור הקמה של פרגולת אלומיניום בכוחות עצמנו, כדאי שנעשה זאת משירות שמכיר את תחום הפרגולות ולא נקנה חומרי גלם של ממש. אם הדבר לא כולל התקנה, שלד הפרגולה יעלה לנו כ-10%-20% פחות משירות שכולל גם התקנה, וכך למעשה אנחנו יכולים לחסוך סכום שנע בין 55 ל-250 ₪ בקנייה של שלד פרגולה רגיל. אם אנחנו מעוניינים להוסיף גם מנגנון חשמלי, הרי שמדובר במשימה שדרוש עבורה גם ידע בתחום החשמל, והחומרים עצמם הדרושים לכך הם לא יקרים כלל – אך לא מומלץ לעשות דבר שכזה בלי הכשרה קודמת בחשמל.

אם אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, עשו זאת – אבל אם לא, פנו לשירות מקצועי בתחום

לא תמיד אפשר לעשות הכל בעצמנו. בכל הנוגע לפרגולות מאלומיניום, הדבר כדאי רק אם אנחנו בטוחים בעצמנו במאת האחוזים – במצב אחר עלינו להסתפק בשירות מקצועי ולא יקר הרבה יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן