כמה עולה פרזול לדלתות הזזה?

פרזול לדלתות הזזה

פרזול נעשה על ידי עיבוד חומרי מתכת והוא מיועד בין היתר גם עבור פתרונות אחסון, ארונות ודלתות הזזה. על מנת לדעת כמה יעלה שירות מן הסוג הזה צריך להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת העלויות הממוצעות בענף

פרזול הוא דרך מצוינת לחדש דלתות הזזה ולעצב את חלל הפנים. זהו שירות שמבוסס על עיבוד חומרי מתכת שונים. ההבדל העיקרי בין סוגי השירותים קשור בדרך כלל לרמת עיבוד החומר, אך יש משמעות גם למוצר שאותו בוחרים. אפשר לדוגמא להזמין ידיות, ברגים, בריח, צירים, גלגלים ועוד. כל מוצר עובר תהליך מוקפד של בקרת איכות ונדרש לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר. ההתקנה של המוצר על גבי דלתות הזזה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע ולפי הנחיות הלקוח.

חברות המתמחות בתחום של דלתות הזזה יכולות לרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת. אפשר לקבל המלצות מלקוחות קודמים, להגיע לאולמות התצוגה ולראות מקרוב קטלוג דוגמאות ומוצרים. במקביל, יש לעקוב אחר המחירים המקובלים בענף וכך לחסוך בהוצאות.

פרזול לדלתות הזזה

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה פרזול לדלתות הזזה:

א. פנימי או חיצוני – הפרמטר הראשון והחשוב ביותר מתייחס לשאלה האם מדובר על פרזול פנימי או חיצוני. בעבודות מתכת פנימיות אין צורך להשקיע בעיצוב, לכן המחיר נמוך ובסיסי. לעומת זאת, בעבודות חיצוניות נכלל המרכיב העיצובי שמייקר את המוצר בעשרות אחוזים. המרכיב העיצובי מגלם גימור אסתטי והוא יקר יותר בהזמנה אישית של צורה או צבע. מבחינת ארונות הזזה, האפשרויות העיקריות הן ידיות, ציריות, מחבר ארון, מנעול ומשולש לארון.

ב. איכות החומר – כל הרכיבים הקשורים לדלתות הזזה מתומחרים לפי איכות החומר. ככל שהחומרים איכותיים יותר, כך צפוי המחיר לעלות. מבחינה טכנית, נהוג להתייחס בעיקר לאחוז המתכת הגולמית. זהו האחוז שקובע את עלות המוצר ואת מחירו הסופי עבור הלקוח.

ג. אחריות – לא כל חברה שמספקת דלתות הזזה מציעה גם תקופת אחריות על המוצרים והרכיבים השונים. האחריות אמנם מייקרת את הרכישה בטווח הקצר, אך היא משתלמת בטווח הארוך. האחריות מבטיחה טיפול מהיר בבעיות וגם תיקון ליקויים ותחזוקה שוטפת. את האחריות כדאי לרכוש עבור כל סוגי הפרזול ובדלתות הזזה לחדרי שינה, מטבחים או חדרים אחרים בבית.

טווח מחירים

ידית כפתור קריסטל עם רגל ניקל מבריק תעלה בממוצע 20-30 ש"ח, בעוד ידית מעוצבת בצבע לבן עם ברגים להרכבה תעלה 30-40 ש"ח. ידית קריסטל סברובסקי משובצת באבנים מקוריות תעלה 200-300 ש"ח וידית חת שטוחה תעלה 60-70 ש"ח.

לצורך השוואה, ציר לארון ללא קדח יעלה 30 ש"ח בממוצע וציר פנימי עם תושבת יעלה 28-38 ש"ח. מחבר ארון לבן יעלה 20-30 ש"ח ומשולש פח לארונות יעלה 24 ש"ח

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן