כמה עולה פריצת דלת?

שירותי פריצת דלתות ניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים. במאמר הבא נציג את אופי השירות, נסביר מה משפיע על המחירים ונביא את העלויות הממוצעות עבור הזמנת מנעולן

בעלי מקצוע עם רישיון מוסמכים להציע שירותי פריצת דלתות. השירות ניתן עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי והוא כולל פריצת דלתות בתים ורכבים. פריצת דלתות מתבצעת עם ציוד ייחודי. מטרת השימוש בציוד מן הסוג הזה היא למנוע נזקים בלתי הפיכים למנעול או לדלת. יחד עם זאת, לעיתים שירותי הפריצה כוללים גם את שבירת המנעול, המשקוף או הצילינדר.

שירותי פריצת דלתות הם הפתרון היחיד למצבים של מפתח שבור, דלת תקולה או אובדן צרור מפתחות. מנעולן מורשה יכול לקצר את תהליך הפריצה ולסייע גם במצבי חירום. זהו איש המקצוע היחיד המוסמך על פי החוק לפרוץ את הדלת. עליו לדרוש מהלקוח להזדהות בתור בעל הדירה או הרכב, לבחור את ארגז הכלים המתאים לסוג הדלת והמנעול ולהישאר זמין במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים הקובעים כמה עולים שירותי פריצת דלת:

א. סוג הפריצה – ההבדלים הגדולים ביותר בעלויות של שירותי מנעולן מושפעים מסוג הפריצה. פריצת מנעול צילינדר שונה מפריצת מנעול לשונית או פריצת מנעול כספת. יש גם הבדלים בין פריצת דלתות של בתים ודירות לבין פריצת דלת של רכבים. בנוסף, בתוך הקטגוריה של רכבים יש הבדלי מחיר בין פריצת רכב רגיל ללא מערכת נעילת ואקום לבין פריצת רכב יוקרתי עם מערכת כזו.  כמה עולה שירותי פריצת דלת

ב. לשונית הפוכה – שירותי פריצת דלת טרוקה עם לשונית הפוכה מתומחרים בנפרד משירותי הפריצה הרגילים. בדלת טרוקה עם לשונית הפוכה יש צורך בפירוק המשקוף וביצוע פעולות מורכבות לטובת הפריצה. במידה והלשונית הפוכה, פתיחת הדלת מחייבת פריצה ולא ניתן לפתוח אותה באופן אחר.

ג. שעת הפריצה – אנשי מקצוע גובים תוספת עבור שירות פריצה בערב ובלילה. התוספת לשירות פריצה בערב נגבית מהשעה 18:00, בעוד התוספת לשירות פריצת דלתות בלילה נגבית מהשעה 23:00. יש גם אנשי מקצוע שגובים תוספת על הזמנת שירותי פריצת דלתות בשבתות וחגים.

טווח מחירים

מי שזקוק לשירותי פריצת דלתות לא יכול להרשות לעצמו לוותר על הזמנת מנעולן. פריצת מנעול צילינדר תעלה 180-400 ש"ח, בעוד פריצת מנעול לשונית תעלה 150-350 ש"ח. פריצת מנעול כספת סטנדרטית תעלה 250-400 ש"ח ופריצת דלת טרוקה תעלה 150-350 ש"ח. לצורך השוואה, פריצת רכב רגיל תעלה 200-350 ש"ח, לעומת פריצת רכב יוקרתי שתעלה 500-1,000 ש"ח.

התוספת לשירותי פריצה אחרי השעה 18:00 עומדת ל 20%-25%, בעוד התוספת לפריצה אחרי השעה 23:00 היא 50%-100%. כדאי גם להוסיף למערכת השיקולים את רמת המקצועיות של המנעולן ואת הניסיון שלו בפריצת דלתות.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן