כמה עולה פרסום ממומן בגוגל?

גוגל אדוורדס

מעוניינים לקדם היטב את אתר האינטרנט שלכם? אתם לא לבד. עשרות אלפי בעלי אתרים בישראל, מעוניינים לקדם את עצמם, משום שהם מבינים שהאתר שלהם – גוגל אדוורדסהוא השער לעסק או לארגון שלהם, וזו דרך למשוך לקוחות. כיום, הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר, היא להשתמש בכלי פרסום של חברת גוגל, כמו גוגל אדוורדס, וכן להשתמש בקידום אתרים אורגני. אולם, קידום זה באמצעות פרסום, כמובן כרוך גם בהוצאות. אם כך, מהן העלויות עבור הפרסום בגוגל?

כל הנתונים החשובים לחישוב העלויות

  • עלויות לפי הקלקה – כאשר אתם משתמשים בכלי של גוגל אדוורדס, הרי שאתם למעשה מפרסמים את עצמכם בראש התוצאות. אתם משלמים לגוגל עבור כל הקלקה על הלינק שמוביל לאתר שלכם, דרך הכלי של גוגל אדוורדס. כך בעצם, העלות תהיה לפי כמות ההקלקות. עם זאת, כדי למנוע מצב של תשלום יתר, אפשר לקבוע כמות הופעות מקסימלית של האתר שלכם בכלי הפרסום של גוגל, וכן לקבוע מכסת ימים מקסימלית לקמפיין הפרסומי.
  • מנהל הקמפיין – חלק ניכר מהאנשים שמקדמים את האתר שלהם, לא עובדים ישירות עם הכלי של גוגל אדוורדס, משום שהם חסרי ניסיון בתחום של קידום אתרים, ולא יודעים כיצד לנצל עד למקסימום את יתרונות הכלי. לכן, רבים פונים למנהלי קמפיין פרסומי באינטרנט שיבצעו קידום עבורם. כמובן שהדבר מעלה את עלויות הקמפיין הפרסומי בגוגל.
  • קידום אורגני – כלי נוסף לפרסום בגוגל הוא לא רק גוגל אדוורדס, אלא גם קידום אורגני שיקדם אתכם בראש תוצאות החיפוש. כמובן שהדבר דורש הרבה יותר השקעה מטעם אנשי המקצוע, ולכן מעלה את התעריף.

 

כמה זה עולה בסוף?

ככלל, המחיר הבסיסי לקידום דרך גוגל אדוורדס תלוי בכמות ההקלקות שתקבעו וכן לכמות הימים. כך למשל, תקבעו שתפרסמו ביום אחד כמויות הקלקות שיעלו סה"כ כ80 ש"ח, ואם תעשו זאת במשך שבוע, הרי שהעלות המקסימלית תהיה כ560 ש"ח. אם פונים למנהלי קמפיין, הם מוסיפים לרוב בין 10 ל25% מהמחיר הבסיסי. כמו כן, קידום אורגני מייקר את התהליך והשירות ניתן בסכומים שנעים בין 1,500 ל7,000 ש"ח – תלוי בניסיון של החברה המקדמת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן