כמה עולה פרקט?

כמה עולה פרקט?
כמה עולה פרקט?
כמה עולה פרקט?

יש מגוון עצום של משטחי ריצוף מעץ טבעי או סינתטי ולכן קשה מאוד לקבוע בצורה חד משמעית כמה עולה פרקט. יחד עם זאת, מאוד כדאי להתחיל את תהליך הבחירה עם הגדרה של מסגרת התקציב. הגדרה כזו מונעת הוצאות בלתי רצויות והיא עוזרת להתוות את הדרך לקראת רכישה נכונה. המטרה של קביעת התקציב היא למצוא פתרון ריצוף יעיל, משתלם ולטווח ארוך. העלות של הריצוף יכולה להיות נמוכה אך התועלת ממנו גבוהה ואטרקטיבית.

סוגי ריצוף בולטים         

אלו שלושה סוגים בולטים של ריצוף בעץ והמחירים המשוערים שלהם:

א. עץ תלת שכבתי – זהו ריצוף בעל מספר שכבות של עצים שונים. השכבה העליונה היא בעובי של 3 מ"מ לפחות והיא קובעת את איכות המשטח כולו. היתרונות של משטח תלת שכבתי באים לידי ביטוי בכך שהוא אינו מתקלף, הוא עשוי עץ מלא והוא נראה זהה לכל אורכו.

ב. למינציה – זהו פתרון סינתטי ונפוץ בבתים פרטיים ושטחים ציבוריים. הוא קיים במגוון של דוגמאות ואינו מצריך אף סוג של תחזוקה. ניתן לשדרג באמצעותו את המראה הכללי של הבית ואפילו להתקין אותו באופן עצמאי.

ג. עץ מלא – שימוש בעץ מלא מייקר באופן משמעותי את העלות של הפרקט. לא מומלץ להשתמש בעץ הזה משיקולים אידיאולוגיים ואקולוגיים, אך מי שבכל זאת בוחר בו יכול ליהנות ממראה מרשים ויוצא דופן.

מחירי פרקטים מתחילים מכמה עשרות שקלים למ"ר ומסתיימים במאות שקלים ומעלה. הקריטריונים העיקריים המשפיעים על המחיר הם איכות המשטח ועמידותו. ככל שהמשטח איכותי, עמיד ומשובח יותר, כך סביר להניח שנצטרך להיפרד מסכום כסף גבוה. בכל מקרה, עדיף להשקיע ברכישה חד פעמית של ריצוף איכותי מאשר להתמודד מדי שנה עם תיקונים ונזקים.

צריכים פרקטים? פרקט שטיח ישיר זה הכתובת שלכם, כנסו עכשיו לאתר

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן