כמה עולה פתיחה של סתימות ביוב באמצעות לחץ מים גבוה?

ביובית

אחת מהטכניקות היעילות  ביותר לפתוח סתימות קשות בביוב, הוא להזמין ביובית מקצועית עם אנשי המקצוע, אשר יכניסו צינורות מיוחדים לתוך קווי הביוב, ולאחר מכן פשוט ישטפו אותם בלחץ גבוה. השטיפה בלחץ גבוה מסלקת החוצה את כל הגורמים אשר הפריעו לביוב וגרמו לסתימה, ובכך משחררים את הצנרת ומחזירים אותה לתפקוד רגיל. כמובן שאתם שואלים, כמה בכלל יעלה השירות הזה ומה יכול להשפיע על מחירי השירות?

מה שמשפיע על הצעת המחיר לשירות

  • כמה שוטפים? – לרוב, המחיר הבסיסי לשירותי השטיפה בלחץ עם ביובית כנגד סתימות ביוב, נקבע על פי כמות המים שבהם ישתמשו לטובת המלאכה. ישנו לרוב מחיר אחיד לשטיפות שהן עד לסדר גודל בינוני של 8-9 קוב מים לעבודה אחת. ברגע שיש צורך בשטיפה בכמויות גבוהות יותר של מים עקב סתימות קשות, המחיר יכול לקפוץ ואף להיות מוכפל פי 2. עליכם כמובן לקחת זאת בחשבון כשאתם מזמינים את השירות, וכדאי להסביר לאנשי המקצוע על איזה סוג של צנרת מדובר (ביתית, עסקית, מוסדית, וכיו"ב) כדי שתוכלו לקבל הערכת מחיר בהתאם לציפיות.
  • מתי שוטפים? – עוד היבט שמשפיע על המחיר של שירותי ביובית לשטיפה עם לחץ גבוה, הוא שאלת המועד והתזמון. אם אתם מזמינים את הביובית במהירות עקב סתימה שאתם חייבים לפתור בשעה הקרובה, מן הסתם אתם תקבלו הצעת מחיר גבוהה יותר על כך שהזעקתם את השירות בדחיפות. לעומת זאת, אם הדבר פחות דחוף ואתם מעדיפים לדחות זאת בכמה ימים, הרי שאפשר גם לקבל הצעת מחיר שהיא נמוכה יותר ואולי נוחה יותר. בסופו של יום – זו שאלה של דחיפות ונוחות מול מחיר.
  • היכן שואבים? – יש מקרים שבהם קל יחסית לבצע שטיפה עם ביובית בקווי ביוב רגילים שהגישה אליהם היא מהרחוב. אולם יש גם קווי ביוב שהגישה אליהם יכולה להיות מאתגרת למדי – למשל קווי הביוב שנמצאים בתוך חניונים. כמובן שזה גם ישפיע על המחיר הסופי.

ביובית

אז כמה נשלם בסוף עבור השירות?

שירותי השטיפה יכולים להתחיל במחיר של 700 ש"ח ולהגיע עד ל1,100 ש"ח במקרה של שאיבה סטנדרטית. השאיבות המיוחדות יכולות לעתים גם לחצות את הרף של 2,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן