כמה עולה צביעה מקצועית?

Paintingמעוניינים בשירותי צביעה מקצועיים עבור הדירה שלכם? לא פעם, אנו מעוניינים לצבוע את הדירה לקראת כניסה, לקראת יציאה, לקראת שיפוץ, לקראת השכרתה, וכיו"ב. כך או כך, במקרים רבים, עדיף שלא ננסה לצבוע בעצמנו – התוצאה עלולה להיות חובבנית, ולא תמיד נדע להתמודד עם בעיות שיצוצו בזמן הצביעה. לכן, אנשים רבים מזמינים שירותי צביעה מקצועית, וכך נהנים מצביעה איכותית. כמובן שמכאן חשוב מאד להבין, כמה עולים שירותי הצביעה?
 

מה משפיע על מחירי השירות?
● סוג הצבע – קיימים שלושה סוגי צבע מרכזיים – צבעי סיד, צבעים פלסטיים, וצבעים אקריליים. המחירים הם בסדר עולה, כשהסיד הוא הזול ביותר, והאקרילי הוא היקר ביותר. יש לציין שבחלק מהמקרים, המחיר עבור צבעים אקריליים ופלסטיים יהיה זהה, או בהפרשים זעירים.
 
● כמות החדרים – קריטריון חשוב מאד, הוא כמובן כמות החדרים שיש לצבוע. ככל שיש יותר חדרים לצבוע, מחיר השירות יהיה גבוה יותר, כאשר כל חדר נוסף, יקפיץ את מחירי הצביעה בטווח שבין 800 ל1,200 ש"ח.
 
● צביעת התקרה – לא תמיד נרצה לצבוע רק את הקיר – ופעמים רבות יש צורך לצבוע גם את התקרה. ככל שיש יותר חדרים בבית, כך המחיר עבור צביעה של התקרה יהיה עם תוספת שולית יותר ופחות מורגשת.
 
● סיוד – לא תמיד נרצה לצבוע את הבית אלא רק לסידי אותו, או שלעתים נרצה גם לצבוע וגם לסייד, ומכל מקום לסיוד יש טווח מחירים נפרד משלו, שגם הוא משתנה לפי כמות החדרים.
 
● צביעת עץ – בבית שלנו יש גם דלתות עץ, שגם אותן נרצה לעתים לצבוע, וגם את המשקופים שלהן. מדובר על תוספת לצביעה  שנעה בין 50 ל250 ש"ח לצביעה של דלת אחת.
 

מה יהיה המחיר הסופי?

טווח המחירים לשירותי צביעה הוא גדול ורחב מאד, וכמובן תלוי במספר גבוה מאד של גורמים. המחיר יכול להתחיל מ1,200 עד 1,800 ש"ח לצביעה של דירת שני חדרים – יכול להגיע גם ל5,500 ש"ח לצביעה של דירת חמש חדרים, כולל צביעה בעץ וצביעת התקרה.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן