כמה עולה צביעת מתכות?

צביעת מתכות איכותית

צביעה מקצועית של מתכות היא צורך במגזר התעשייתי ובמגזר הפרטי

צביעת מתכות היא אחד הצרכים המהותיים ביותר בעבודה ובייצור של כל מוצר מתכת באשר הוא. בין אם מדובר במוצרי מתכת לבית כמו סורגים, מעקות וכדומה, ובין אם מדובר במוצרי מתכת אותם מייצרים על פס ייצור תעשייתי בכמויות גדולות – יש צורך בצביעה מקצועית של מוצרי המתכת השונים על מנת לשמר את איכותם לאורך כמה שיותר זמן. החשיבות הזאת היא לא רק חשיבות ויזואלית, אם כי אי אפשר לזלזל בזו כמובן, אלא גם חשיבות גבוהה במיוחד מבחינה פרקטית, שכן צבעי המתכת מגנים עליה מפני שחיקה ומפני חלודה לאורך זמן רב, וחשוב לדעת בדיוק כמה עולים שירותים שונים של צביעה למתכות, בכדי לדעת כמה עליכם לשלם בעת הצורך.

כמה בדיוק עולה צביעה של מתכות, בהתאם לסוג השירות הנחוץ בתחום זה?

  • צביעה באופן פרטי – כאשר השירות שנחוץ לכם הוא שירות של צביעת מתכות בהיקף פרטי, עבור מוצר מתכת אחד או שניים במסגרת הבית או מקום העבודה שלכם, טווחי המחירים הם לא גבוהים מדי. החל מ-100-200 ₪ לצביעה של סורגים בודדים, דרך מחירים של צביעת דלתות מתכת שיכולים להגיע לכ-400-500 ₪, וכלה בצביעה של משקופים או חלונות שנעה בין 200 ל-400 ₪ בממוצע.
  • צביעה תעשייתית – כאשר אנחנו מדברים על צביעת מתכות בהיקף תעשייתי, סוג השירות שנחוץ לכם וטווח המחירים הרלוונטי הם שונים בתכלית. מדובר בשירותים מקצועיים להם זקוקים באופן קבוע, ולכן גם המחיר שתשלמו יהיה מחיר מתאים באופן קבוע וחודשי, או שתרכשו מכונת צביעה מתאימה לצורכי המפעל ופס הייצור שלכם.

צביעת מתכות איכותית

צביעה מקצועית מבטיחה גם עמידות גבוהה לאורך זמן

צביעת מתכות איכותית ומקצועית מתבצעת בצורה הטובה ביותר כאשר מתאימים את אופי השירות הנחוץ לכם לסוג הצביעה הנחוצה לכם – בין אם מדובר בשירותי צביעה תעשייתית או מכונת צביעה שתרכשו עבור המפעל שלכם, ובין אם מדובר באנשי מקצוע אליהם תפנו באופן נקודתי עבור צביעה של פריט כזה או אחר בבית שלכם. כעת, אתם יודעים גם כמה הדבר צריך לעלות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן