כמה עולה ציוד לבריכה

ציוד לבריכה

בריכה בבית בריחה מהקיץ

חודשי הקיץ החמים של מדינת ישראל מעודדים את כולנו לנהור אל הים, ישנם רבים המעדיפים ללכת לבריכה האזורית ולא להיכנס למים המלוחים של הים התיכון, אך בין אם אתה טיפוס של ים ובין אם טיפוס של בריכה, כולנו מעדיפים בריכה פרטית בחצר של הבית, כזאת שתעלה את הסטטוס היוקרתי של הנכס שלנו ואחת שתספק גם כמה רגעי אושר ופינוק כשצריך, אך לפני שנמהר לסגור את סוג הבריכה, הגודל, והמגלשה שנתקין צריך לברר מה התנאים להוספת בריכה והאם זה באמת משתלם.

כמה יעלנו לנו כל הציוד לבריכה

בריכה מתועשת – ישנן מגוון סוגי בריכות פרטיות, ברכות בטון, כאלה שעוד מתהליכי התכנון של הבית עלינו לסגור, ברכות גומי פשוטות לילדים קטנים, ובריכות מתועשות, בריכה מהסוג הזה הינה בריכה שחיה המוכנה ומיוצרת במפעל, לכן אופן הרכבה הוא קל יחסית ומהיר יחסית לבניה של בריכת בטון. שלד קירות הבריכה הינם פנלים העשויים מפלדה, הרצפה בשכבה דקה של בטון ומעטפת הפנים שלה מורכבת מיריעת פלסטיק. עלויות של בריכה כזו משתנות על פי הגודל והעומק של הבריכה ויכול לנוע כבין 50 אלף שקלים ל-100 אלף שקלים.
בריכה מפיברגלס – ברכות בעלות מראה של אמבטיה גדולה, בריכת פיברגלס הינה מיוצרת במפעל ועשויה זכוכית, את הבריכות האלו מבאים בעזרת מנוף ומתקינים באדמה, בריכות אלו זולות יותר מבריכה מתועשת אך גם האיכות והעמידות שלהן נמוכה יותר. מחירים בריכות כאלו גם כן משתנה על פי הגודל ועומק הבריכה ויכול לנוע כבין 40אלף שקלים ל-90 אלף שקלים.

ניקיון וחיטוי המים –

בריכה פרטית הינה דרך מופלאה להפיג את חודשי הקיץ החמים של הארץ מעבר ליוקרה ולסטטוס היוקרתי הינה גם דרך מעולה להעניק לעצמנו את הפינוק המושלם, אך בנוסף לקניית הבריכה ולהחלטה של איזו סוג בריכה אנו רוצים עלינו גם להבין שבריכה פרטית דורשת ניקוי והכנה מראש, לכן עלינו לקנות ציוד לבריכה כגון חומרי ניקוי מיוחדים כמו למשל כלור או מלח מומס, משאבות מים רובוטיות וציוד סינון, ציוד ניקוי וחיטוי מים עלול לעלות לנו לא מעט כסף, רובוט לסינון המים יעלה בין 3 אלף שקלים ל עשר אלף שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן