כמה עולה ציוד לצילום צנרת ביוב?

כלי עבודה לצנרת משמשים קבלני אינסטלציה בכל רחבי הארץ. כדאי להשקיע בציוד איכותי ברמה גבוהה כדי לקצר את משך העבודה, אך חשוב לא פחות להכיר את טווח המחירים. ציוד לצילום צנרת לדוגמא נחשב יקר יותר בהשוואה לציוד בסיסי. הסיבה לכך היא שמדובר על ציוד הנשען על טכנולוגיה מתקדמת, שאותה ניתן לנצל על מנת לזהות מוקדי נזילות, סתימות ותקלות. הציוד חוסך את הצורך בהרמת מרצפות ושבירת קירות והוא מתאים לשימוש בדירות ובניינים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה ציוד לצילום צנרת ביוב:

א. סוג הציוד – ההבדלים העיקריים הם בין רובוט ביוב שאותו ניתן להחדיר אל תוך הצנרת כדי לזהות סתימות ונזילות, לבין מצלמה תרמית. ככל שהציוד משוכלל ומתקדם יותר כך צפוי המחיר לעלות. מומלץ להשוות בין סוגי דגמים ולהתייעץ עם נציגי החנויות בכל מקרה של התלבטות. ניתן גם לחסוך בהוצאות על ידי סקירה טכנית של המפרט.

ב. מערכות משולבות – קבלני אינסטלציה שמציעים מגוון רחב של שירותי צנרת יכולים להשתמש במערכות משולבות. אלו מערכות שמיועדות לצילום פנים צנרת והן מתאפיינות במחיר יחסית גבוה. יחד עם זאת, המערכות נמכרות באחריות יצרן לתקופה ארוכה והן מיוצרות על ידי החברות המובילות בעולם.

ג. יצרן – פערי מחירים בין צילום צנרת ביוב נובעים גם מסוג היצרן. ככל שהיצרן מוכר, ידוע ומנוסה יותר, כך צפוי לעלות המחיר של האביזרים המיוצרים על ידו. מי שלא מכיר את יצרני הציוד יכול לקרוא מידע באתרי האינטרנט. עם זאת, לא תמיד מחיר גבוה מעיד על איכות גבוהה. הדבר החשוב הוא להגדיר מטרות וצרכים ורק לאחר מכן לרכוש צילום צנרת ביוב על פי אופי העבודה הצפוי.

צילום צנרת ביוב

טווח מחירים

מצלמה תרמית 3 אינצ' עם מסך תעלה בממוצע 6,500 ש"ח, לעומת מכונה לניקוי צנרת ביוב שתעלה 4,000 ש"ח. עלותן של מערכות משולבות יכולה להגיע עד 10,000 ש"ח ומצלמה תרמית אינפרא אדום לבדה תעלה 12,000 ש"ח. מנגד, בורוסקופ נייד יעלה 1,000-20,000 ש"ח בהתאם לאורך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן