כמה עולה ציוד של התזת חול?

התזת חול

האם אתם מעוניינים לנקות משטחים ממתכת? אם כך, אתם צריכים ככל הנראה ציוד מתאים של התזת חול. ציוד זה, משתמש בגרגרים שונים לרוב לא חול באמת – על אף שהכינוי דבק בשיטה זו. כאשר הם מותזים במהירות גבוהה ממכשיר מתאים, הם יכולים להסיר שאריות של צבע וחלודה. השאלה הגדולה היא כמובן, כמה בכלל עולה ציוד שכזה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד מתמחרים את הציוד הזה, ומהו טווח המחירים ההגיוני.

השפעות על המחיר של הציוד

  • ערכה או בנפרד – קודם כל, על מנת לבצע התזת חול אתם זקוקים לציוד מגוון יחסית. אתם זקוקים למכשיר ההתזה, למיכל שבו הגרגרים יאוחסנו, לצינור, לכפפות עבודה ולרוב גם למכשיר לשאיבה ולניקיון. אפשר כמובן לנסות ולקנות כל אחד מהמוצרים הללו בנפרד, אבל כיום יש גם מי שמוכר ערכות מוכנה להתזת חול, ואפשר שזו תהיה עסקה משתלמת יותר.
  • נפח הציוד – כשאתם רוכשים ציוד עבור התזת חול, אל תשכחו שיש חשיבות לנפח המיכל שאתם קונים. השאלה היא האם אתם קונים למשל ציוד להתזה עם מיכל בגודל של 15 ליטר, 20 ליטר, או 40 ליטר? כמובן שככל שהמיכל גדול יותר, כך אתם מצד אחד יכולים לבצע התזה ארוכה יותר ומושכת על משטחים גדולים – אבל גם כך יתייקר מחיר העסקה.
  • לחץ עבודה – עוד קריטריון שיכול להשפיע על המחיר של ציוד התזת חול, הוא הלחץ שבו הציוד מסוגל לעבוד. ככל שהציוד יכול להתיז חול בלחץ גבוה יותר, כמובן שאז המחיר גם יעלה – כי משך הניקוי יהיה קצר יותר.
  • ציוד הניקיון – מרכיב אחרון שיש להתייחס אליו הוא הניקיון. אחרי שמתיזים עם גרגרים יש לנקות את המשטח, ולכן אתם זקוקים גם לציוד שאיבה שיש לקחת את העלויות שלו בחשבון.

התזת חול

וכמה כל זה עולה בסוף?

טווח המחירים המוצע כיום לערכות שלמות של התזת חול, יכול להתחיל במחירים של 1,500 עד 2,500 ₪. ישנן ערכות שהמחיר שלהן יכול להגיע ליותר מ6,000 ש"ח – תלוי גם בשאלה האם הערכה מיועדת לשימוש עצמי, או לשימוש מסחרי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן