כמה עולה צילום אירועים?

צילום אירועים

שירותי צילום הם חלק בלתי נפרד מאירועים פרטיים ועסקיים. צילום מקצועי הוא הדרך היחידה לתעד את האירוע, לצאת ממנו עם מזכרת לכל החיים ולאחר מכן גם להראות את התמונות לאורחים ולמוזמנים.

חשוב לבחור בקפידה צלמי אירועים ולתת עדיפות לאנשי מקצוע מנוסים. אין הזדמנות שנייה לצלם אירוע והצילום החובבני עם טלפונים ניידים לא מתקרב לאיכות, לדיוק ולרזולוציה של מצלמה מקצועית. בנוסף, כדאי לקבל המלצות על חברות המתמחות בצילום אירועים ולפגוש באופן אישי את הצלם. כך ניתן לתאם מטרות ולהחליט על סגנון צילום שהולם את אופי האירוע.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים הקובעים כמה עולה צילום אירועים:

א. חבילה – המחיר נקבע לפי השירותים הכלולים בתוך חבילת הצילום. באירועים פרטיים ועסקיים מדובר על חבילה הכוללת צילום סטילס, צלם וידאו, הפקה של 2-3 אלבומים דיגיטליים, הגדלת תמונה, דיסק עם תמונות ערוכות, וידאו באורך מלא וקליפ חתונה. כל צלם סטילס נוסף יחייב תוספת מחיר.

צילום אירועים

ב. מגנטים – צלם מגנטים גובה מחיר בנפרד, אך הוא מלווה את האירוע מתחילתו ועד סופו. צילום והדפסה על מגנטים ללא הגבלה לכל אורך האירוע יעלה 800-1,600 ש"ח והוא לא כלול בחבילה המקורית.

ג. מצלמת רחף – צוות צילום מגיע לאירועים ללא מצלמת רחף ועליה יש לשלם בנפרד. מצלמת רחף מעניקה זווית מיוחדת לצילום האירוע, אך עלותה עומדת על 1,200-2,000 ש"ח בממוצע.

ד. כמות המוזמנים – חברת צילום עשויה לגבות מחיר גבוה על אירוע בו כמות המוזמנים עולה על 500 איש. הסיבה לכך היא שיש צורך בכיסוי אינטנסיבי יותר של האירוע, כמו גם בהקצאת צלמי סטילס ווידאו ברמה גבוהה.

ה. הפקת אלבום – אלבום סטנדרטי בגודל 30X30 יעלה 400-700 ש"ח ל-30 עמודים, כולל עיצוב. אלבום דיגיטלי קטן יותר יעלה 200-450 ש"ח וניתן לרכוש אותו בנפרד.

טווח מחירים

החבילה הממוצעת של צילום אירועי חתונה עולה 5,000-9,000 ש"ח. חבילת צילום לברית או בריתה תעלה 1,800-3,500 ש"ח, בעוד חבילת צילום לבר מצווה תעלה 2,500-4,000 ש"ח וצילום סטילס בלבד יעלה 900-2,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן