בודק חשמל;

צילום תרמי יכול לעזור להבין ברמת דיוק הכי גבוהה שיש מגוון רחב של בעיות ועוד בלי ליצור כל נזק. זה הזמן להבין מדוע מבצעים אותו, מה היתרונות שלו, מי יכול לבצע אותו וכמובן כמה הוא עולה.

מדוע מבצעים צילום תרמי?

צילום תרמי יכול להתבצע מכל מיני סיבות שכולם יהיו מובנות מאוד בעיקר כאשר תבינו כיצד הוא מתבצע. המצלמה התרמית שימושית מאוד בכל כך הרבה תחומים ואפילו ברשות המשטרה והצבא אך אצל אנשי מקצוע היא שימושית לא פחות. המצלמה התרמית קולטת את הקרינה התת אדומה שפולטים גופים וכך מזהה את רמת החום שהם פולטים, אותה היא מציגה על גבי הצג שלה בצבעים. כך אפשר להבין האם יש מים שיוצאים מהצנרת, האם לוח החשמל מתחמם יותר מידי, האם יש כבלים של חשמל שקרועים בתוך הקיר, האם יש רטיבות בתוך התקרה וכן הלאה.

מה היתרונות של צילום זה?

צילום תרמי מכיל יתרונות רבים בעיקר בגלל שאין צורך בהרס של הקיר כדי לבדוק את מה שעובר בו. חוטי החשמל, הרטיבות, צינורות מים, כל אלו עוברים בתוך הקיר כך שקשה מאוד להבין האם יש בהם בעיה אם לא הורסים את הקיר וחושפים אותם. היתרון הזה משמעותי מאוד כי זה חוסך זמן רב ללקוח וגם למאתר הנזילות, בודק החשמל, קבלן האיטום או כל איש מקצוע אחר שמשתמש בצילום תרמי. כמו כן יש יתרון נוסף והוא בדיוק בבדיקה. מאתר נזילות יוכל להבין עד כמה הנזילה חמורה ומאיפה בדיוק היא מגיעה, בודק חשמל יידע עד כמה ההתחממות של לוח החשמל מסוכנת וכן הלאה.

מי יכול לבצע אותו?

בדיקה עם מצלמה תרמית צריכה להתבצע לא רק עם אנשים שיודעים להפעיל את המצלמה אלא אנשי מקצוע מתאימים שיידעו לקרוא אותה. לא צריך להיות גאון גדול כדי להפעיל מצלמה תרמית, כל מה שצריך לעשות זה להפעיל אותה ולכוון אותה אל עבר האזור שיש לבדוק. מה שכן מסובך לעשות זה להבין איזה אזור יש לבדוק, מה תוצאות הבדיקה ומה הטיפול שיש להעניק לאחר מכן אלו דברים שלא כל אחד יכול לעשות ולכן רק אנשי מקצוע מתאימים יוכלו לעמוד לשירותכם ולספק לכם אבחון בעיות מדויק וטיפול ראוי.

מה משפיע על המחיר?

המחיר של בדיקה תרמית יכול לנוע בין 700 ועד 1000 שקלים בממוצע. המחיר משתנה מאוד לפי היקף הבדיקה. כמו כן ככל שהיא תהיה גדולה יותר היא כמובן תעלה יותר וככל שהיא תהיה מעמיקה יותר ותכלול טיפול בבעיות, המחיר יעלה בהתאם. חשוב לזכור שיש גם שוני במחירים שיציעו לכם אנשים שונים ולכן לפני שאתם מזמינים בודק חשמל או כל איש מקצוע אחר לצילום תרמי, תשוו עם עוד כמה אפשרויות. ההשוואה הזו יכולה לחסוך לכם עלויות רבות, לעתים מאות שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן