כמה עולה סשן צילומי הריון?

הריון

צילומי הריון הם הזיכרון המדהים שיישאר לכם לכל החיים גם אחרי שהדבר החשוב לכם מכל יגיח לאוויר העולם. חודשי ההיריון הם מסע קסום ומרגש, תקופה מלאת ציפיות שבמהלכה שני ההורים המאושרים מחכים בקוצר רוח ללידה שתהפוך אותם לאבא ולאימא בפעם הראשונה, השנייה, השלישית או אפילו יותר. האישה תעבור בתקופה הזו שינויים רבים שיביאו גם לשינויים במצבי הרוח ושינויים מבחינה נפשית. תפקידו של האבא המיועד הוא להיות שם בכל רגע, לתמוך, לעזור ולתמוך באשתו האמיצה שעומדת ללדת. אחד הדברים שיכולים לשמח מאד אישה בהריון ולעודד אותה במקצת במהלך התקופה הקשה הם צילומי הריון. צילומי הריון הפכו בשנים האחרונות לטרנד חם. מכל אירוע משמעותי בחיים יש לכולנו תמונות למזכרת וכיום יכולות להיות לכם תמונות גם מהימים האחרונים של תקופת ההיריון. עוד הרבה שנים תוכלו להראות לילד או לילדה שלכם את התמונות ולהתרגש ביחד אתו או אתה ולבחון את המסע שהם עברו מהיות עובר פצפון בתוך הבטן של אימא ועד היום.

יום הצילומים – חלק בלתי נפרד מהחוויה

על פניו, יום הצילומים הוא רק הדרך להשגת התוצאה שהיא למעשה התמונות עצמן. זו טעות לחשוב כך שכן יום הצילומים הוא חוויה אדירה בפני עצמו ומומלץ להגיע ליום הצילומים רגועים וסבלניים ורצוי מאוד שהצילומים יהיו באווירה רגועה ונינוחה. תמונות שיצולמו בלחץ ובאווירה לא נעימה ייצאו באיכות ירודה, אבל לא רק בשל כך כדאי להגיע באנרגיות חיוביות ליום המרגש הזה.  אם תגיעו אחרי שינה טובה, תכנון קפדני של יום הצילומים ובתחושות הנכונות תוכלו פשוט ליהנות מהצילומים ולהרגיש הכי טוב שאפשר. ליחסים ביניכם ובין הצלם תהיה השפעה מכרעת על ההנאה ביום הזה ורצוי לבחור צלם שהחיבור בינו לביניכם יהיו מעולה כדי שתוכלו להרגיש חופשיים ומשוחררים. בסוף היום תוכלו לצאת עם תמונות מרגשות שיישארו איתכם לכל החיים, אבל גם עם יום מרגש לא פחות שייחקק בזיכרונכם לעוד הרבה מאוד זמן.

צילומי הריון – הסבר על הגרומים המשפעים על המחיר

צילומי הריון כרוכים בעבודה לא פשוטה של הצלם ולעיתים יום צילום יכול להגיע גם לשלוש וארבע שעות. המחירים נעים על ציר מחירים רחב שכן המחירים תלויים בלא מעט גורמים. ראשית, יש לבחור את מספר התמונות הרצויות.

בדרך כלל, צילומי הריון כוללים בין מאה למאתיים תמונות ובהתאם לכך גם המחיר משתנה. גם לאיכות התמונות ולתוספות לתמונות יש השפעה גדולה על המחיר. עוד פרט שיכול להשפיע על המחיר הוא מספר המצולמים. אם רק האישה מצטלמת המחיר יהיה נמוך יותר מאשר אם הצילומים יהיו משותפים לאישה ולבעל ואולי אפילו ליתר הילדים. מרכיב נוסף שהוא קריטי לקביעת מחיר הוא הלוקיישן של הצילומים וכמובן אורך יום הצילום.

עלויות

• יום צילומים של שעה בסטודיו לעולם יהיה נמוך בהרבה מאשר יום צילום בים או בפארק ויגיע לשלוש או ארבע שעות.

המחירים מתחילים באזור ה-700 שקלים ויכולים להגיע גם לכמעט 2,000 שקלים.

• מי שקובע את המחיר הוא למעשה אתם בעצמכם שכן אתם מחליטים כמה תמונות אתם רוצים, מה תהיה האיכות שלהן, היכן הן יצולמו וכמה זמן ייערך יום הצילום שהוא בעצמו יום חווייתי במיוחד.

המאמר מוגש באדיבות סטודיו ויקטוריה – צילומי הריון ברמה אחת מעל כולם

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן