כמה עולה ציפוי אפוקסי לרצפה?

ציפוי אפוקסי לרצפה

איך קובעים את המחיר?

אחד מהציפויים החשובים ביותר שאפשר למצוא כיום, הוא ציפוי אפוקסי לרצפה. בעזרת הציפוי האפוקסי, ניתן לאטום לחלוטין ריצוף, להפוך אותו לעמיד במיוחד, ואף ליצור עיצובים מיוחדים – וזאת לצד יצירת משטח שהוא מונע החלקה, ולכן חשוב מאד לשמירה על הבטיחות. עם זאת, איך קובעים את המחיר עבור הציפוי האפוקסי? האם יש ציפוי שהוא זול או יקר יותר מאחרים? בואו ונבין את הפרמטרים הפנימיים שיש בתוך התחום:

ההבדלים והמחירים שנובעים מכך

  • עמידות – הקריטריון המכריע ביותר עבור המחיר של ציפוי אפוקסי לרצפה הוא מידת העמידות שלו. זה נכון שבאופן כללי, הציפוי האפוקסי נחשב לעמיד למדי, אך גם כאן, יש רמות שונות של עמידות. ישנו הציפוי האפוקסי הזול יותר, שהוא עמיד בעיקר נגד חומרים שונים בדגש על חומרים שומניים. ציפוי מסוג אחר שהוא יקר ואיכותי יותר יכול גם להיות למשל ציפוי דוחה אשר, הוא יכול להיות ציפוי מבודד מפני חשמל, ועוד. כמובן שיש צורך בציפוי היקר יותר במקומות כמו מפעלים או מעבדות, שם יש חומרים מסוכנים – ושם גם המחיר יהיה גבוה יותר.
  • גימור – עוד היבט שחשוב מאד לשים לב אליו באשר למחיר של ציפוי אפוקסי לרצפה, הוא הגימור שלו. הגימור של הציפוי האפוקסי יכול להיראות שונה בהתאם לחומר המדויק שאתם בוחרים. ישנם גימורים שנראים פשוטים למדי ואף דוהים עם הזמן – לעומת גימורים שהם מבריקים יותר, יפים ואיכותיים יותר, ואף נותרים לזמן רב יותר – ובמקרים הללו מחיר הציפוי גם יהיה יקר יותר.
  • מחיר העבודה – אל תשכחו שמעבר למחיר הגלון של ציפוי אפוקסי לרצפה, הרי שלרוב אתם לא קונים בעצמכם את החומר – אלא שוכרים אנשי צוות אשר יבצעו את העבודה, וכמובן שבמחיר הזה יש לקחת בחשבון גם את העבודה שלהם, כולל שעות העבודה, המקצועיות שלהם, וכיו"ב.

ציפוי אפוקסי לרצפה

ומה יהיה המחיר הסופי של החומר?

אם אתם מסתכלים על המחיר של החומר עצמו, אזי אפשר לצפות לטווח מחירים שבין 800 ל1,500 ש"ח עבור גלון אחד של ציפוי אפוקסי. אם משקללים פה גם את שעות העבודה של הצוות המקצועי הרי שהטווח עצום – החל מ1,200 ש"ח ועד ליותר מ5,000 ש"ח בחלק מהמקרים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן