כמה עולה צלחת לווין?

צלחת לווין

ישראלים רבים עוברים לשיטה החדשה, ומבינים שבמקום להתחייב לחברת תקשורת, הם יכולים פשוט לברר כמה עולה צלחת לווין, להתקין אותה על גג הבית או הבניין שלהם, ולהתחיל לקלוטצלחת לווין מאות ערוצים מכל רחבי העולם. הצלחת הפרטית מתחברת ללווייני תקשורת בעולם, ומכאן מאפשרת קליטה נוחה של ערוצים מכל העולם. במידה ואתם דוברי שפות זרות, או פשוט בעלי אנגלית טובה – זה בהחלט פתרון מספק ונוח שמאפשר לכם עצמאות. אולם, כמובן שאתם תרצו לדעת ולגלות כמה עולה צלחת לווין.

מה משפיע על מחירי הצלחת?

  • כמות מקלטים – אחד הדברים שמשפיעים יותר מכל על מחיר הצלחת, הוא כמות המקליטים והממירים, שהצלחת תיתן להם שירות. אם אתם צריכים לגלות כמה עולה צלחת לווין שתשתמש בסוף רק טלוויזיה אחת בדירה אחת – הרי שהמחיר יהיה נמוך יותר. לעומת זאת צלחת שנותנת שירות לכמה מקלטים בבית, שלא לדבר על מקלטים בכמה דירות, צריכה להיות איכותית יותר, ומכאן גם המחיר גבוה יותר.
  • חיבור ללוויינים – במהותה, צלחת הלוויין מתחברת ללווייני התקשורת שיש בחלל, ומכאן מספקת לכם את הערוצים. הצלחות הבסיסיות מתחברות ללווין הישראלי עמוס. אולם יש אפשרות להתחברות ללוויינים אירופאיים או ערביים במקביל, תמורת תשלום נוסף עבור צלחת מתאימה.
  • התקנה – יש לזכור שמעבר לרכישה של צלחת הלווין, הרי שכאשר אתם תוהים כמה עולה צלחת לווין, כדאי לשים לב שברוב המקרים, אתם לא תתקינו אותה באופן עצמאי, שכן אין לכם את הידע המתאים. על כן, אתם תפנו לאיש מקצוע שיתקין את הצלחת עבורכם ויחבר אותה למקלטים שלכם בבית.

 

וכמה זה עולה בסוף?

המחיר הסופי של צלחות לווין מושפע כאמור מכל הפרמטרים הללו. המחיר הבסיסי ללא ההתקנה, נע בין טווחים של 1,200 ל2,600 ש"ח – תלוי כאמור בסוג הצלחת שאתם בוחרים ועד כמה היא יכולה לספק שירותים איכותיים ולכמה מכשירים. על כך כדאי להוסיף דמי התקנה שנעים בין 200 ל500 ש"ח, בהתאם למורכבות המשימה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן