כמה עולה צמיד לגבר?

צמיד לגבר

טרנד התכשיטים לגבר הולך וגובר בשנים האחרונות, והמבחר מתרחב בהתאם. ב-2016, תכשיטים אופייניים לגבר הם לא רק חפתים, שרשראות ושעונים, אלא גם צמידים. לא מעט גברים כיום בוחרים לענוד צמיד אופנתי או אפילו כמה.

צמיד לגבר: במה תלוי מחירו?

המחיר תלוי במספר גורמים, כגון החומר ממנו עשוי הצמיד, החברה המייצרת, מורכבות הפריט ועוד. טווח המחירים רחב למדי ויכול לנוע משקלים בודדים ועד אלפי דולרים. גורמים רבים באים לידי ביטוי בתמחור תכשיטי גברים בכלל וצמידים לגבר בפרט, והאמת שכל המידע הזה יכול לסבך ולהקשות על הבחירה, במיוחד אם אתה חדש בתחום. חדשות טובות הן שבפועל תחום תכשיטי האופנה לגבר לא מסובך כלל, לכן בואו נשפוך קצת אור על הנושא וננסה להבין במה באמת תלוי מחירם של צמידי גברים.

החומר ממנו עשוי הצמיד

החומר ממנו עשוי המוצר הוא אחד המרכיבים החשובים ויש לו השפעה חשובה על מחיר מוצר סופי. צמיד פשוט העשוי מעור סינטטי, חוטים, חרוזי פלסטיק או מתכות לא יקרות יעלה בסביבות 30 עד 100 שקלים. חשוב להבין שכאשר מדברים על צמידי אופנה לגבר, "זול" זו לא מילה גסה – הרי מטרתו המרכזית של הצמיד היא להוסיף טאץ' אופנתי להופעה ובכך לשדרג את המראה החיצוני של העונד, והמחיר הוא לא הפקטור המרכזי כאן.

יחד עם זאת מומלץ לקחת בחשבון כי חומרים פשוטים ולכאורה לא יקרים עלולים להישחק מהר, והצמיד יאבד מצורתו המקורית כתוצאה מכך.

עמידות הצמיד במים

מאחר וצמיד הוא אביזר יומיומי שהולכים איתו הרבה, כדאי לבחור בצמיד המתאים לאורח חיים שלך מבחינת עמידותו ואמינותו במצבים שונים. לדוגמא, צמיד עור (מקורי או סינטטי) מתאים יותר לגבר העוסק בעבודה משרדית או כל סוג משרה בה אין מרכיב של עבודה פיזית מאומצת. העניין נובע מכך כי צמידי עלולים להינזק ולאבד את צורתם המקורית בעקבות מגע ממושך עם מים או זיעה. מחירו של צמיד עור נע בסביבות 30-150 שקלים לכל היותר. צמיד לגבר העשוי פלדת אל חלד (סטיינלס סטיל), לאומת זאת, לא מפחד ממים וגם מתנקה מהר. חומרים נוספים העמידים בפני חלודה הם טונגסטן וטיטניום. צמידים מחומרים אלו הם היפואלרגניים ולכן מתאימים גם לגברים הסובלים מאלרגיות. יש לציין שכאשר מדובר בצמידי טיטניום, פלדה וטונגסטן, המחירים עולים ומגיעים לטווח של 200-600 שקלים.

מראה ויופי

גם לנראות הצמיד יש חשיבות המשפיעה על מחירו. צמיד לגבר בעיצוב פשוט ולא מתוחכם עולה כמה עשרות שקלים. דוגמאות טובות הם צמידי חוטים, צמידי חברות וצמידי חרוזים. טווח המחירים על מוצרים אלו נע בין 30 ל-80 שקלים. שלב הבא הוא צמידים בשיבוץ אבני חן ידני, חריטה או שילוף חומרים ייחודי שלוקח זמן ומאמץ להכין אותם. ציפויים למיניהם גם עשויים להשפיע על מחיר המוצר הסופי – כך למשל, צמיד לגבר ללא ציפוי יעלה 50 שקלים, וצמיד דומה בציפוי זהב 18 קרט איכותי יעלה 100 או אף 150 שקלים.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן