כמה עולה צניחה חופשית?

צניחה חופשיתאם יש לכם אומץ, ואתם רוצים לעבור חוויה מסעירה בהחלט – למה שלא תלכו לעשות צניחה חופשית? אמנם יש אנשים שמבחינתם רק המחשבה על ליפול מגובה של 12 אלף רגל מעבירה בהם צמרמורת, אבל אם אתם מסוג האנשים שלא יכולים לחכות לרגע – לכו על זה! כמובן שחשוב עם זאת לדעת, כמה עולה צניחה חופשית. הסיבה לכך היא שפעמים רבות אתם גם לא צונחים לבד, אלא מביאים זאת כמתנה לחבר טוב, לבן או לבת לכבוד מסיבות בר ובת המצווה, לבן או בת זוג, ואפילו משלבים זאת במסגרת של הצעת נישואין. בקיצור – צריך לתכנן היטב, כי לרוב מדובר על צניחה של כמה אנשים. אז איך אפשר לקבוע כמה עולה צניחה חופשית?

הדברים שאתם לוקחים בחשבון

מתי צונחים ?

מעבר לכך שכל הצניחות הן בשעות היום, הרי שהחברות שמבצעות צניחה חופשית עם מדריך, נוטות להעלות את המחירים אם מדובר על צניחה חופשית בימי שישי ושבת, וכן בערב חג וחג, שכן הם מודעים שבתקופה זו הביקוש גבוה יותר. הפרש המחירים בין אמצע השבוע לבין סופ"שים, מתחילים ב 300 ש"ח, ויכולים להגיע גם עד לכדי 100 ש"ח לאדם.

כמה זמן צונחים?

זמן הצניחה הוא כמובן פועל יוצא של הגובה שממנו קופצים, אך מכיוון שהדבר פחות ברור לאנשים שאין להם ניסיון, נהוג לציין כמה עולה צניחה חופשית, בעיקר כפונקציה של זמן הצניחה הממוצע. ככל שהצניחה ארוכה יותר (בין אם בשלב הנפילה החופשית ובין אם בזמן פתיחת המנצח) המחיר יעלה אם צניחה בסיסית היא בטווח המחירים של 1000-1500 ש"ח, הרי שכל שתי דקות נוספות, יכולות להוסיף כ 500-100 ש"ח למחיר הבסיסי של הצניחה.

הנחות מיוחדות

חברות של צניחה חופשית, מעניקות לעתים הנחות שונות. בין השאר יש הנחות לקבוצות גדולות, וכן הנחות לסטודנטים וחיילים, מתוך ידיעה שמדובר על קהל יעד צעיר שמאד אוהב את רעיון הצניחה החופשית, אך הכנסותיו נמוכות יותר. לרוב מדובר על הנחות בשיעורים שבין 5% ל 20% מהמחיר הכללי.

צילום ותיעוד

כמעט כל מי שעושה צניחה חופשית רוצה גם לתעד את הרגע. יש אפשרויות לתיעוד בסטילס, ויש אפשרויות לתיעוד בווידאו. תיעוד בסטילס יוסיף כ 50 עד 300 ש"ח למחיר. צילום בווידאו בין 400 ל 700 ש"ח.

אז מה אתם מחליטים?

בסופו של יום, אם אתם חושבים כמה עולה צניחה חופשית, כדאי לזכור שזו חוויה לכל החיים, כך שהמחיר בהחלט שווה את הרגעים הללו. מעבר לכך, המחירים שמוצגים כאן באתר אינם סופיים, ואנו לא מתחייבים אליהם, כך שיש לפנות לחברות שמבצעות צניחה חופשית, לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן