כמה עולה קופה רושמת?

קופה רושמת

קופה רושמתקופה רושמת מאפשרת ניהול תקין של העסק לאורך זמן. באמצעות הקופה ניתן לעקוב אחר הכנסות והוצאות, להוציא פלט נתונים עבור דו"חות שנתיים וגם לבצע התאמות ושינויים. הקופות כוללות תיעוד של שעוני נוכחות, רשימות מלאי, הסדרת הנחות על מוצרים, התנהלות מול ספקים ועוד. אף עסק לא יכול להתנהל כיום ללא קופה רושמת ולכן השאלה העיקרית היא איזו קופה לבחור וכמה היא עולה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הקריטריונים העיקריים המשפיעים על המחיר של קופה רושמת עבור הסקטור הפרטי:

א. עיצוב – ככל שהעיצוב של הקופה נוח, מתקדם וידידותי יותר, המחיר שלה עשוי להעלות. את ההבדלים העיקריים ניתן לראות בין קופות ישנות לבין הקופות החדשות הנמצאות בשימוש נפוץ.

ב. תצוגה – מסך התצוגה של הקופה הרושמת הוא הממשק העיקרי מולו מתנהל הלקוח. מסך התצוגה צריך להיות אלקטרוני, דיגיטלי וברור.

ג. חיבור למסוף אשראי, קורא בר קוד ומשקל – בקופות משוכללות ישנו חיבור למסוף אשראי, קורא בר קוד ומשקל. חיבור כזה מייקר את מחיר הקופה ב-10%-15%.

ד. שירות ואחריות – ההבדל העיקרי הוא בין חברות המוכרות קופות עם שירות ואחריות מתמשכים ללא עלות נוספת, לבין חברות המחייבות רכישה של ביטוח נפרד.

טווח מחירים

קופה רושמת יד שנייה עולה בערך 500 ש"ח ומציעה מענה לרוב הצרכים של עסק חדש. היתרון שלה מלבד המחיר הוא השקעה מינימאלית אך החיסרון הוא שאין אחריות ואין ביטוח. טווח המחירים של קופה רושמת חדשה הוא 900-1,500 ש"ח, בעוד המחיר של קופה ממוחשבת גבוה יותר ומגיע לטווח של 1,300-2,000 ש"ח, תלוי בדרישות העסק שלכם. קופות רושמות יבטיחו לכם סדר בעסק מבחינת מלאי, אשראי ומזומן ושליטה בשלל תחומים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן