כמה עולה קופה רושמת?

קופה רושמתחנויות, בעלי עסקים ואנשי מקצוע מתעניינים לעיתים קרובות בשאלה כמה עולה קופה רושמת, וזאת משום הצורך המובן שיש להם בשימוש במוצר הזה בבית העסק שלהם מדי יום ביומו מטבע הדברים. אין כל עוררין על כך, כי קופה מן הסוג הזה יכולה לייעל את העבודה בצורה משמעותית ביותר. ראשית, הקופה מאפשרת מעקב נוח אחר הכספים אשר נכנסים או יוצאים מן המחזור של בית העסק. שנית, קל לתפעל את הקופה גם ללא רקע מקצועי בהנהלת חשבונות או בתחומי כספים אחרים. מעבר לכך, עסק שעושה שימוש מסודר בקופה יכול להציג את החשבונות בסוף השנה ולבצע את כל תיאומי המס הנדרשים ללא בעיות.

הגורמים המשפיעים על המחיר

אפשר לקבל תשובה לשאלה כמה עולה קופה רושמת במידה ובוחנים מספר פרמטרים:

א. אפשרויות חיוב – יש קופות רושמות לעסקים קטנים אשר בהן אפשרות לחיוב כרטיסי אשראי, פונקצות שונות של תקשורת מחשבים וכן הלאה. קופות אלו הן בעלות יכולת מוגבלת להפיק דוחו"ת על ביצועי העסק ביום מסוים.

ב. בר קוד – ברוב הקופות הרושמות הנפוצות במרכולים או ברשתות מסחר ניתן למצוא אפשרות לסריקה של בר קוד. קופה רושמת זו מאפשרת ניהול מלאי, הדפסת תמונת מצב בכל רגע נתון ועוד.

ג. תפריט – במידה והקופה הרושמת מכילה פרטים מלאים על המוצר, כגון תפריט של מסעדה ומחירה של כל מנה, ניתן לנהל את המצאי. מחירה של קופה כזו גבוה יותר באופן יחסי מהמחיר של הקופות הבסיסיות.

ד. קופה דיגיטלית – בשנים האחרונות החלו בעלי עסקים לעבור לשימוש בקופה רושמת דיגיטלית. זו קופה המתעדכנת באופן אוטומטי, גמישה עבור עסקים רבים ובעלת יתרונות פונקציונאליים.

טווח המחירים

באופן כללי, טווח המחירים הנפוץ שעונה על השאלה כמה עולה קופה רושמת הוא 1,000-3,000 ש"ח. לכל עסק יש צרכים שונים ולכן כדאי לבדוק לעומק מה מאפשרת הקופה, כיצד ניתן להשתמש בה והאם היא משרתת גם את הלקוחות וגם את מחלקת הנהלת החשבונות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן