כמה עולה קורס גרפיקה?

קורס גרפיקה

אחד התחומים המבוקשים ביותר היום הוא ללא ספק, עולם הגרפיקה. עסקים זקוקים למעצב מקצועי כדי לבנות לעצמם שפה שיווקית, אתר אינטרנט מרשים וחומרים שיווקיים שימשכו את העין. אנשים פרטיים מעוניינים לעצב ברכות, אלבומי תמונות והזמנות לחתונה. בין כל אלה יש אדם אחד שיושב עם חיוך גדול על שפתיו, מהנהן לכל הכיוונים ובעיקר מרוצה. הוא מרוצה משום שהוא זה שהשלים לימודי גרפיקה. בכך הוא הבטיח לעצמו ביקוש רב, ולמעשה – הביקוש הזה לא נגמר. עם השנים הוא רק עולה, והסיבה לכך ברורה. אם בעבר היה תפקיד המעצב להפיק מודעות פרסום לעיתונות, עלונים או שלטי חוצות, הרי שהיום הוא צריך לתכנן גם באנרים לרשתות החברתיות, לעצב אתרי אינטרנט ולהפיק לא מעט חומרים שיתאימו לפלטפורמות הדיגיטליות השונות. אם גם אתם רוצים ליהנות מהשפע הזה, אתם בוודאי תוהים מה לומדים בקורס גרפיקה – וכמה זה יעלה לכם.

איפה ומה לומדים

ישנם כיום מוסדות לימוד שונים שמציעים קורס גרפיקה, חלקם אף מציעים קורס אונליין כמו סולו לימודי קורס גרפיקה. במכללות השונות תגלו קורסים מקיפים יותר או פחות, שכוללים לימוד יסודי של תוכנות מחשב שבלעדיהן לא יוכל המעצב הגרפי להציע את שירותיו. התוכנות הבסיסיות והחשובות הן, כמובן, פוטושופ ואילוסטרייטור, ולצדן נלמדות תוכנות נוספות כמו פלאש, פריהנד ואינדיזיין. אלא שהידע הטכני וההיכרות עם הכלים השונים לא מספיקים. למעשה, מי שרוצה להציע ללקוחותיו העתידיים שירות ברמה גבוהה ותוצרים איכותיים באמת צריך לדעת הרבה יותר מאשר טכניקה. קורס גרפיקה טוב יחשוף בפניכם עוד כמה סודות חשובים וילמד אתכם על החשיבות של הצבעים השונים ועל השפעתם על הקורא או על הצופה, על האופן שבו ניתן להעביר מסרים ללא מילים, וגם על הדרכים הנכונות להשתמש באלמנטים גרפיים שונים, בתמונות ובפונטים. רק שילוב נכון בין ידע טכני, חשיבה יצירתית והבנה מעמיקה של השפעת הויזואל על הצופה – הוא השילוב שיבטיח לכם תוצר מדויק.

 

כמה זה עולה לנו?

השאלה כמה יעלה לכם קורס גרפיקה היא כמובן לא שאלה פשוטה, והסיבה לכך היא קורס גרפיקהשבדרך כלל, קורסים מהסוג הזה משתנים בין מכללות ומוסדות לימוד שונים בכמה פרמטרים. מעבר לסוגיית האיכות, החשובה כשלעצמה, מחיר הקורס תלוי גם בהיקפו ובתכנים הנלמדים בו. כך, אם אתם בוחרים במסלול לימודים ארוך שיימשך שלוש או ארבע שנים ויעניק לכם תואר אקדמי מוכר, תצטרכו לשלם יותר וגם להשקיע הרבה יותר זמן לאורך הדרך. קורסים ממוקדים וקצרים יותר יכולים להימשך כמה חודשים, במהלכם תלמדו, תתנסו, תחוו וגם תגבשו לעצמכם תיק עבודות. כפי שאפשר לראות, קיימים הבדלים לא מבוטלים בין הקורסים השונים, וגם המחירים משתנים בהתאם. כך תוכלו למצוא קורסים קצרים יותר שיעלו כ-5,000 שקלים, ולעומתם קורסים ארוכים ומעמיקים הרבה יותר, לטובתם תיפרדו מ-20,000 שקלים ואף יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן