כמה עולה קורס לימודי שוק ההון?

לימודי שוק ההון

יש לא מעט אנשים פרטיים לגמרי, אשר מעוניינים לדעת כמה עולה קורס לימודי שוק ההון. האם זה אומר שיש לכם חלום להיות ברוקרים בבורסה? לא בהכרח. אנשיםלימודי שוק ההון רבים מבינים כי הם יכולים להשקיע בשוק ההון, ולצאת עם רווחים אפשריים בחלק מהמקרים. אולם, כל מיני מונחים כמו אג"ח, מט"ח, מניות, ואופציות נשמעות מאיימות מאד. בפועל, בעזרת קורס בשוק ההון, אפשר להבין את כל המונחים הבסיסיים והחשובים ביותר. אולם, איך קובעים כמה עולה קורס לימודי שוק ההון? 

מה משפיע על מחירי הקורסים?

  • מתחילים או מתקדמים – יש חשיבות לשאלה האם מדובר על קורס בשוק ההון שמיועד למתחילים שלומדים ממש את המבואות, או קורסים לרמת מתקדמים, שכבר לומדים על חלקים ספציפיים ביותר בשוק ההון. ככל שהתלמידים מתקדמים יותר – מחירי הקורסים עולים.
  • עומק ומספר שעות – אולי הקריטריון המרכזי שיקבע כמה עולה קורס לימודי שוק ההון. הוא הקריטריון של מספר השעות. באופן טבעי, ככל שיש יותר שעות, כך הקורס נחשב מעמיק יותר, ובעל יותר תוכן, ולכן מחירו יעלה. לעומת זאת עבור מתחילים רבים, קורסים בסיסיים הם בהחלט מספיקים.
  • תרגול מעשי – שימו לב שברוב המוסדות שמלמדים על שוק ההון, מספר השעות מתחלק בין שעות הלימוד בכיתה (שהן הרוב) לבין שעות של תרגול מעשי. למה הכוונה? שעות שבהן אתם תשבו עם מערכת של סחר עצמאי בשוק ההון, ותדמו מסחר ממשי בשוק ההון – כמובן לא באמת, אבל תוכלו להבין איך התנודות פועלות בפועל. ככל שיש יותר תרגול מעשי, ויחס החניכה הוא יותר אישי – כמובן שהמחיר יהיה בהתאם.

 

ומה יהיה המחיר הסופי?

המחירים הסופיים עבור הקורסים הללו, הם במנעד רחב יחסית. בכדי להבין כמה עולה קורס לימודי שוק ההון, עליכם לשאול עד כמה הקורסים הם מעמיקים ועד כמה הם ארוכים. המחירים ההתחלתיים לקורסים הללו נעים בין 1,500 ל-2,500 ש"ח, כאשר ככל שהולכים ומתקדמים, המחירים עולים, והקורסים למתקדמים ולמנהלים, הולכים ועוקפים גם את הסוכך של 10 אלף ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן