כמה עולה קורס מנעולן?

קורס מנעולן

נסביר קצת על עבודתם של מנעולנים, ועל הנחיצות הרבה באנשי המקצוע הללו כיום

עבור מי שלא מכיר את מקצוע טכנאי המנעולים, אנחנו כאן כדי להכיר לכם את העולם התעסוקתי של המנעולנים. ובכן, טכנאי המנעולים, שידוע יותר בשם מנעולן, הוא כפי שניתן להבין משמו איש מקצוע שעיקר עיסוקו הוא מנעולים על סוגיהם השונים. עבודתם של מנעולנים מתרכזת בעיקר סביב שני אשכולות – עבודות שגרתיות ועבודות חירומיות. עבודה שגרתית יכולה להיות פשוטה כמו שכפול מפתח ויכולה גם להיות עבודה מסובכת ומקצועית יותר, כמו התקנה של קודן ברכב או שכפול של שלט האימובילייזר. מצד שני, שירותי החירום השונים שאותם מציעים לנו מנעולנים הם שירותים מהותיים עוד הרבה יותר – משום שכאשר אנחנו מוצאים את עצמנו נעולים מחוץ לבית שלנו, לרכב שלנו או במצבי חירום אחרים שדורשים מאתנו לפרוץ מנעול ולהחליף מנעול ומפתח, אנחנו זקוקים לשירותים מקצועיים של טכנאי מנעולים. בהתחשב בכך, ברור מדוע מדובר במקצוע חשוב ומהותי בחברה שלנו, וברור גם מדוע האופק התעסוקתי במקצוע זה הוא רחב ומכובד. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך להשתלב בעולם זה.

כמה עולה קורס והכשרה בתור מנעולן? ממה מורכבים לימודים אלה ואיפה לומדים?

  • קצת על מסגרות הקורס עצמן – לימודי מנעולנות, שמכשירים אותנו לעבודה בתור טכנאי מנעולים, מתקיימים בכמה וכמה מוסדות לימודיים ברחבי הארץ במתכונת של לימודי תעודה. מבין המוסדות הללו ניתן למנות את מכללת מישלב בתל אביב, מכללת אין ליין בפתח תקווה, המכללה האקדמית אשקלון ובית הספר לטכנאי שירות. בכל מקרה, בכל מסגרת שבה אנו בוחרים ללמוד אנחנו יכולים וצריכים לקבל את הכלים הבסיסיים והחשובים ביותר לעבודה בתור מנעולן. הכלים הללו כוללים תכנים כמו התנהלות מול לקוחות, פריצת מנעולים מכל סוג כולל מנעולי מאסטר, פריצת רכבים ופתיחתם, החלפות צילינדרים והתקנתם, כל מה שקשור לקודנים, אימובילייזר ומנעולים אלקטרוניים וביומטריים, ועוד נושאים רבים המשמשים אותנו מעשית כאשר אנחנו קורס מנעולןעובדים בתור מנעולנים.
  • כמה הדבר עולה? מסגרות של קורס מנעולנים יכולות להתקיים הן כקורסי בוקר של 12 מפגשים ויותר במתכונת של אחת לשבוע, והן כלימודי ערב במתכונת של 20 מפגשים או יותר פעם בשבוע. בכל מקרה, בהתחשב במסגרת המרווחת הזאת וביכולת התעסוקה המעשית שלנו לאחר הקורס, שבסופו אנחנו מקבלים תעודה של משרד הכלכלה המכירה בנו כמנעולנים מוסמכים, שכר הלימוד שעומד על כ-4,000-8,000 ₪ בממוצע הוא שכר לימוד הוגן והגיוני.

מסגרת לימודית מקצועית ואיכותית תפתח לכם דלת לעולם תעסוקתי רווחי ואיכותי

בואו נדבר שנייה על אפשרויות העבודה שלכם בתור מנעולן. ובכן, עבודה בתור מנעולנים היא עבודה שבה ניתן לעבוד הן כשכיר והן כעצמאי, ומנעולנים עצמאיים איכותיים וחרוצים יכולים להגיע גם לשכר חודשי של יותר מ-10,000 ₪ בחודש. כך למעשה מסגרת הקורס, שעולה לכם כמה אלפי שקלים בודדים, מחזירה את ההשקעה בה כבר לאחר חודש אחד של עבודה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן