כמה עולה קורס מנעולנות אונליין?

קורס מנעולנות אונליין

מי שרוצה להתמחות בשירותי פריצה וחילוץ עבור בתים, רכבים, מוסדות ומבני תעשייה צריך לעבור קורס ייעודי. עלותו של קורס אונליין נקבעת על פי מספר השיעורים, סוג התעודה ורמת ההתמחות

קורס מנעולנות אונליין יכול להתאים לקהל יעד מגוון. מטרות הקורס הן להעניק ידע בנושאי מנעולנות ואבטחה, לתת כלים מעשיים שיכולים לעזור בשירותי פריצה והחלפת מנעולים ולהסביר על התקנת מוצרי אבטחה ואזעקות.

הקורס גם עוסק בפריצת כספות, פריצה לרכבים, פריצה למבני תעשייה או מוסדות ציבוריים ועוד. בתחילת הקורס נערכת היכרות בסיסית עם ההיסטוריה של סוגי מנעולים ומנגנוני אבטחה, בעוד בשלבים המאוחרים משולבת התנסות מעשית. בין היתר לומדים בקורס על שכפול מפתחות מכל הסוגים, דגדוג (פריצה ללא הסבת נזקים) והבדלים בין סוגי כספות. כמו כן, בחלק מהקורסים מעניקים אפשרות השמה לעבודה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים שקובעים כמה יעלה קורס מנעולנות אונליין:

א. מספר שיעורים – חברות שמציעות קורס מנעולנות מקוון (אונליין) יכולות להציע מספר שיעורים שונה. ככל שהקורס ארוך יותר, כך צפויה העלות הסופית לגדול. הסיבה לכך היא שהתמחור הוא לפי שיעור. עם זאת, הסטודנט יכול לדעת מראש בכמה שיעורים מדובר ורק לאחר מכן לקבל החלטה.

בחלק מהמוסדות או החברות מוגדר זמן הלימוד ב-100 שעות אקדמאיות, אך בחברות אחרות קיימת אפשרות לקורס אישי שנמשך פחות זמן. קורס אישי מתאים יותר למתכונת של למידה אונליין כי ניתן לגשת אליו מכל מקום. בנוסף, קורס אישי למעשה מבוסס על שיעורים מצולמים שנשמרים ברשת והגולש צורך את הידע בזמנו הפנוי.

ב. סוג התעודה – ברוב מוסדות הלימוד מתקבלת תעודה של המוסד עצמו, לעומת מוסדות שמציעים תעודה שמאושרת על ידי משרד התמ"ת. תעודה של משרד התמ"ת תאפשר גביית מחירים גבוהים יותר עבור שירותי מנעולנות, אך היא כרוכה בתוספת מחיר עבור הקורס עצמו.קורס מנעולנות אונליין

ג. רמת ההתמחות – הכשרה בסיסית בשירותי פריצה ומנעולנות תעלה פחות מהכשרה מתקדמת. הכשרה מתקדמת תתאים למי שיש לו רקע טכני, ניסיון מסוים בפריצה ותעודת יושר מטעם משטרת ישראל. לעומתה, הכשרה בסיסית מיועדת למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום הפריצה והאבטחה. את רמת ההתמחות של מוסד לימודים אונליין ניתן לבדוק באמצעות יצירת קשר עם הנציגים השונים. כמו כן, כדאי לקבל המלצות מסטודנטים שסיימו את הלימודים וקיבלו תעודה.

טווח מחירים של קורס מנעולנות אונליין

המחיר הממוצע של קורס מנעולנות אונליין עומד על 10,000 ש"ח, במסלולים שבהם ניתן לשלם 500-600 ש"ח של 18 תשלומים. אפשרויות התשלום הן כמו תמיד כרטיס אשראי, חיוב טלפוני או הפקדה בנקאית. יש גם חברות שמאפשרות לשלם באמצעות שליחת צ'ק בדואר או חתימה על הוראת קבע.

קורס משולב שכולל שיעורים פרטיים אחד על אחד עם מרצה מקצועי יינתן בתוספת מחיר של 2,000-2,500 ש"ח בממוצע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן