כמה עולה קורס פיתוח אפליקציות?

אפליקציות

קורס פיתוח אפליקציות הוא היום אחד הקורסים היותר מבוקשים – ולא בכדי. פיתוח אפליקציות הוא תחום שכל הזמן מתפתח ושלרגע לא שוקט על שמריו, ולכן – מי שהתחום מעניין אותו יכול להמשיך לעבוד בו במשך הרבה מאוד זמן. אם גם אתם אוהבים מחשבים, מתעניינים בכל משחק ובכל אפליקציה חדשה שיוצאת וחייבים לבדוק אותן בעצמכם – סביר מאוד להניח שקורס פיתוח ובניית אפליקציות יהיה הקורס המושלם עבורכם.

למי מתאים קורס פיתוח אפליקציות?

כאמור – הקורס מתאים לכל מי שמחשבים, תוכנות ואפליקציות זורמים בעורקיו, בין אם יש לו רקע קודם בתכנות ובין אם לאו.

באמת? גם אם אין לי ידע בתכנות אני יכול להצטרף לקורס?

בוודאי. למעשה, הרבה מאוד מכללות ומוסדות לימוד ייעודיים אחרים מקיימים קורס פיתוח אפליקציות בשני פורמטים: הפורמט הראשון הוא קורס שמתאים לאנשים בעלי רקע קודם בתכנות ובעבודה עם מחשבים ועם מכשירים ניידים (טאבלטים, טלפונים חכמים), והפורמט השני הוא קורס שמתאים לאנשים מן השורה – כאלה שלא למדו תכנות ושצריכים ללמוד את כל התורה. בפורמט שמיועד לאנשים ללא רקע בתכנות יינתן בתחילת הקורס רקע מקיף על עולם התכנות, ואת לימודי פיתוח האפליקציות הם יתחילו ממש כמו אנשים שיש להם רקע בתכנות – מאותה נקודה בדיוק.

מה עושים לאחר שמסיימים קורס פיתוח אפליקציות?

לאחר סיום הקורס בהצלחה – יש שלוש אפשרויות להשתלב בתחום העבודה:

  • חברות הייטק– חברות הייטק רבות עוסקות בפיתוח אפליקציות ומחפשות מפתחים, ואחרות כבר מפעילות אפליקציה כזו או אחרת – וצריכות איש טכני שינהל את כל הערוצים שלה.

 

  • סטודיו לפיתוח אפליקציות– בסיום קורס פיתוח אפליקציות אפשר להשתלב בסטודיו וללמוד את כל הסודות שמאחורי הפיתוח. בדרך זאת אפשר לדעת לא רק לפתח אלא גם לעצב, ואז להציע את עצמכם לחברות כמפתחים שעושים את כל העבודה לבד או להחליט לעבוד באופן עצמאי.

אפליקציות

  • עבודה עצמאית– הרבה מאוד אנשים שמסיימים קורס פיתוח אפליקציות מחליטים לעסוק בתחום באופן עצמאי. מכיוון שבקורס לומדים את כל מה שצריך לדעת כדי לפתח אפליקציות, לרבות פיתוח אפליקציות web, מבוא לשפת C, GUI, פיתח אפליקציות לאייפון, פיתוח לאנדרואיד, HTML/CSS ועוד – זה בהחלט בהחלט אפשרי.

אז כמה עולה קורס פיתוח אפליקציות?

אם אתם רוצים לעסוק בתחום של פיתוח אפליקציות באופן עצמאי ורוצים לקבל את כל הידע הנדרש לשם כך, מומלץ שתעשו את הקורס המקיף. אמנם, מדובר בקורס שעולה יותר כסף, אבל הוא בהחלט יכול לעזור לכם להרוויח יותר כסף – כך שזה מתקזז.

אם אתם לא יכולים או לא רוצים להוציא כל כך הרבה כסף על קורס ויש לכם רקע קודם בתכנות, יכול להיות שתוכלו להסתפק בקורס הקצר, שנותן את הטיפים ואת הכלים החשובים בתחום של פיתוח אפליקציות.

  • מחיר קורס מקיף לפיתוח אפליקציות– 15,000 ₪ – 18,000 ₪
  • מחיר קורס קצר לפיתוח אפליקציות– 4,000 ₪ – 6,000 ₪

בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן