כמה עולה קורס NLP?

קורס nlp - דמיון מודרך

קורס nlp - דמיון מודרךNlp או בעברית נל"פ היא טכניקה העוסקת בעיקרה בנפש ובתחומי הגוף וההתנהגות. טכניקה זו כוללת מיומנות בעזרת כלים הנרכשים במהלך הניסיון או במהלך קורס מקצועי בתחום והם מסייעים להקלה במצב בריאותי כגון מחלות, השגה של תחושת השליטה והעצמה הפנימית, חיזוק המיומנות בהתמודדות נכונה במצבי לחץ או משבר או מצבי קיצון אחרים.

nlp היא טכניקה העוזרת לכל סוגי האנשים גם אם אין להם בעיה ממשית, הטכניקה יכולה לעזור להשיג מטרות, להגיע ליעדים ולשפר את ההצלחות. טיפול nlp הוא טיפול בדרך כלל ללא מגע והוא נחשב לטיפול ממש ידידותי. במהלך הטיפול המטפל מלווה את המטופל בעזרת תקשור, הדרכה והנחיה.

קורס nlp

עם כל ההתפתחות של תחום הרפואה האלטרנטיבית לאט לאט התפתח גם תחום הנל"פ והדמיון מודרך. יותר אנשים מגיעים לקבל טיפולים ולבקש מידע אודות הטיפולים והשיטות השונות. עם כל ההתפתחות המהירה נפתחו קורסים במקצועות הנל"פ במגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי ארצנו. קורס בתחום הנל"פ הוא קורס קצר יחסית הנפרס בדרך כלל על מספר חודשים ובחלק ממוסדות החינוך נמשך עד שנה.

מהם הפרמטרים המשפיעים על ההחלטה להירשם לקורס?

כאשר אנשים מתעניינים בקורס בתחום יש שני נושאים שהכי חשובים לפני ההחלטה אם להירשם או לא:

תעסוקה עתידית

הראשון הוא "אילו תכנים נלמדים בקורס". רוב האנשים רוצים לדעת מה הם עומדים ללמוד על מנת לדעת ולתכנן מה יוכלו לעשות עם המקצוע בעתיד – האם יש עבודה? איפה יש משרות פנויות? אך מוצאים לקוחות? ועוד.

עלות הקורס

השני הוא "מה עלות הקורס" לשאלה זו אין תשובה חד משמעית הרי כל מוסד חינוך קובע לעצמו את עלות הקורס וכן את האיכות שלו.

יש מוסדות חינוך הנחשבים יותר איכותיים ויותר וותיקים שהעלות של הקורס תהיה יותר יקרה והקורס יהיה ארוך יותר. ומצד שני מכללות חדשות ללא הרבה ניסיון וותק יהיו זולות יותר.

פרמטר נוסף שמשפיע על עלות הקורס הוא מי המרצים שמלווים ומלמדים את התלמידים בקורס. ככל שהמרצים יותר מקצועיים עם תארים של דוקטורטים ופרופסורה כך הקורס יחשב לאיכותי יותר וכן, יהיה יקר יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן