כמה עולה קידוח כלונסאות?

אחת העבודות החשובות ביותר שיש לבצע, כאשר מקימים מבנה חדש, היא העבודה של קידוח כלונסאות. מהן הכלונסאות? אלו בעצם מוצרים מיוחדים אשר תפקידם לשמש כיסודות הבסיסיים ביותר לכל מבנה. דרך העבודות השונות של קידוח כלונסאות, אפשר ליצוק את היסודות כך שייאחזו היטב בקרקע, והכלונסאות משתמשות בעצם בסלעי הקרקע עצמם, לטובת היסודות של המבנה. את הכלונסאות מחברים בהמשך ליסודות נוספים, וכך יוצרים את התשתית האיכותית למבנה. מאחר שברוב המקרים הכלונסאות מוכנסות בדרך של קידוח, עליכם תמיד לשאול את עצמכם כמה עולה קידוח כלונסאות – וכמובן לקבל את התשובה המתאימה.

מה ישפיע על מחירי הקידוח?

  • סוג הקרקע – קודם כל, עולה שאלת הקרקע שבה יבצעו את הקידוח. בכדי להבין כמה עולה קידוח כלונסאות, עליכם לשים לב לסוג הקרקע שאליה הכלונסאות יוחדרו. יש קרקעות שנחשבות פשוטות יחסית לעבודה, והקידוח לא דורש מאמץ מיוחד, והכלונסאות אף ייאחזו היטב בקרקע. לעומת זאת, יש סוגי קרקעות שנחשבים עקשנים הרבה יותר ובעייתיים יותר – מה שכמובן יעלה את מחירי העבודה.
  • העומק – מה שבעיקר משפיע על המחיר של קידוח כלונסאות הוא שאלת העומק. כשאתם תוהים כמה עולה קידוח כלונסאות, שימו לב כי לרוב קבלני העבודה יסבירו לכם שככל שמדובר על קידוח עמוק יותר בקרקע (שנחשב קשה יותר) – כך גם המחיר הכללי יעלה.
  • קוטר – לכלונסאות השונות יש גם קוטר משתנה, ואם אתם עושים שימוש בכלונסאות בקוטר גדול יותר – זה ישפיע על המחיר.
  • גישה לקרקע – מה שמאד משפיע על המחיר של קידוח כלונסאות, היא שאלת הגישה אל הקרקע. שימו לב שבכדי לחשב כמה עולה קידוח כלונסאות, עליכם לשים לב האם הגישה לקרקע היא נוחה עבור קבלני העובדה, או שהם יידרשו לבצע עבודה נוספת בטרם הקידוח.

 

כמה יעלה הפרויקט כולו?

אם תבחנו את המחיר עבור קידוח כלונסאות לפי מטר, תוכלו לגלות שהמחירים נעים בין 70 ל150 ש"ח עבור מטר אחד של קידוח. כמובן שבסופו של דבר החפירה היא עמוקה יותר, מה גם שיש כמה חפירות באתר, כך שמחיר העבודה כולה תשתנה בהתאם, ויכולה לעמוד על מחירים שנעים בין 800 ש"ח ל5,000 ש"ח בהתאם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן