כמה עולה קייטרינג אסאדו לאירועים

קייטרינג אסאדו

קייטרינג אסאדוהמחיר של שירות קייטרינג אסאדו לאירועים הוא אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בתקציב הפקת אירוע, כמעט, ולפעמים גם יותר מאשר התקציב המיועד למקום האירוע. מחירו של שירות קייטרינג יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג האירוע והתפריט הנבחר. את טווח המחירים אפשר למסגר בין כ 70 ₪ למנה עבור חגיגות ברית מילה ועד 350 ₪ ויותר מכך עבור קייטרינג מכובד ויוצא דופן. המחיר יכול להשתנות גם בהתאם לסוג ההגשה הנבחרת, בופה או הגשה עם מלצרים, מגשי אירוח מול מנות אישיות וכדומה. ככלל, לו היינו רוצים להתמקד בטווח המחירים המאפיין, היה זה 150 ₪ עד 300 ₪ למנה של קייטרינג אסאדו.

ממה נובעים הפערים בין המחירים?

פערי המחירים בין חברות הקייטרינג השונות נובעים מסיבות גנריות שאותן ניתן למצוא בכל סוגי המוצרים והשירותים. סיבות אלה כוללות למשל את שאיפות הרווח של החברה, עלויות התפעול שלה שאותן היא אמורה לכסות, המותג שלה שאותו היא ממנפת במסגרת מדיניות התמחור וכדומה. פערים אלה יכולים לנבוע גם מאיכות המוצר עצמו, ובמקרה זה קייטרינג אסאדו לאירועים. בתחום ספציפי זה, איכות המוצר יכולה להשתנות על פי שורה של פרמטרים כדוגמת:

  • מקור הבשר – האם מדובר בבשר דרום אמריקאי אותנטי ואיכותי או בשר מקומי או מיובא ממדינה אחרת? האם מדובר בבשר קפוא וקצת מיושן, או בבשר איכותי וטרי באיכות גבוהה?
  • מומחיות – האם חברת הקייטרינג אכן מתמחה בתחום האסאדו, או מציעה אותו כשירות נוסף שבו היא פשוט יודעת איך עושים את זה באופן כללי?
  • חוויית האסאדו – האם החברה בונה עבורכם חוויית אסאדו שלמה, שמדגישה את הערך יוצא הדופן של סוג בשר זה?
  • חוויית ההגשה – מהם מאפייני השירות שמספקת החברה ומה כולל השירות? כלי הגשה מיוחדים, עובדים בעלי היכרות מלאה עם עולם האסאדו, שיכולים לספר עליו לאורחים, מספר מלצרים ביחס למספר האורחים וכן הלאה.

אלו הן ארבע דוגמאות לשיקולים ומשתנים שיכולים להשפיע על מחיר השירות של קייטרינג אסאדו לאירועים, והבשורה המשמחת היא שיש לכם את החופש לבחור. ייתכן שאתם מחפשים קייטרינג בשרי טעים ואיכותי, אך מוכנים להתפשר סביב האותנטיות של החוויה. ייתכן שאתם מעוניינים בציון הגבוה ביותר בכל אחד מהפרמטרים. עבור כל העדפה שלכם, תוכלו לבחור את החברה שמספקת לכם את השירות בצורה המועדפת עליכם, ובהתאם לכך לקבוע גם את המחיר שאותו תשלמו עבור השירות.

בחירת חברת הקייטרינג – איזון בין האיכות למחיר

כעת, רק נותר לכם לבחור חברת קייטרינג אסאדו לאירועים, בחירה שצריכה להיות מבוססת גם על המחיר, אך מעבר לכך גם על שיקולים שבאים לידי ביטוי בדיוק באותם פרמטרים ושאלות שהצגנו לעיל. הקפידו לבחון את הדברים לעומק, והקפידו על כך שאתם מקבלים את השירות המתאים למחיר שאותו אתם משלמים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן