כמה עולה קייטרינג חלבי?

קייטרינג חלבי

הישראלים אוהבים לאכול והאמת אי אפשר להאשים אותם בכלל. כמדינה שתושביה הגיעו מכל העולם עם סגנונות בישול רבות, אהבה רבה לאוכל ביתי, וחגים שהתפריט הקבוע בהם כוללים מאכלים מתוקים אי אפשר היה אחרת. אולי תושבים ממדינות אחרות יסתכלו על האוכל בארצנו הקטנה בצורה שלילית אך יש לישראלים בהחלט במה להתגאות.

בשרי או חלבי – מה טעים יותר?

אמנם אכילת בשר מושרשת במסורת עם אכילת בשר בכל שבת כחלק מעונג שבת אך טרנדים עכשויים של צמחונות, טבעונות ודיאטות המגיעות מעבר לים צמצמה את הדרישה לאוכל בשרי והגדילה את הצריכה של מזונות חלביים ותחליפי הבשר. תחליפי הבשר כמו סויה והמבורגרים צמחוניים מציעים ללקוחות מוצרים איכותיים וטעימים. אז נכון להיום קשה להחליט הם סטייק עסיסי טעים יותר מהתחליף שלו כי המדע מפתח מזונות איכותיים ועשירים יותר ברכיבים תזונתיים.

קייטרינג חלבי

התמקדות במוצרי חלב

אם התייחסנו לתחליפי בשר, מוצרי חלב בהנחה כמובן שאתם לא נמנעים מלאכול מוצרים מהחי, הם פתרון אידאלי כאשר הם עשירים בחלבון, בריאים מאוד לגוף ומחזקים את העצמות. מוצרי החלב הנמכרים ביותר בישראל הם קוטג' וגבינה הצהובה אך החדירה של גבינות מיובאות, פסטות איטלקיות פתחו את החייך הישראלי לטעמים חדשים. כחלק מהשינויים לטעמים חדשים נפתח שוק חדש של קייטרינג חלבי מגוון.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

גם אם מדובר בעסק משפחתי קטן וגם אם מדובר בעסק רחב של מספר סניפים, קייטרינג חלבי מושפע מהשוק. אם השוק מבקש מגשי אירוח עשירים בירקות טריים אורגניים ופחות קישים ועוגות הוא יצטרך לספק את הביקוש, אך בהחלט טרנד תזונתי כמו מוצרים אורגניים יכול לעלות את המחיר.

כמות – כאשר מזמינים קייטרינג חלבי, יש השפעה בין כמות המנות לעלות הקייטרינג. אירוע גדול מרובה אורחים יעלה יותר מאירוע קטן עם מספר מצומצם של אורחים. אך מצד שני אירוע גדול יכול לאפשר לכם להתמקח ולהוזיל את מחירי המנה, משום שאתם מזמינים כמות גדולה של מנות.

זמן הגעה – פקטור נוסף שמשפיע על המחיר יהיה המשלוח. אם מדובר בקייטרינג מקומי הנמצא סמוך לבית שלכם יכול להיות שפשוט תצאו לקנות ולא תצטרכו לשלם תוספת. אם אם מדובר בעסק שנמצא בעיר אחרת תצטרכו לשלם על משלוח. משלוח יכול לנוע בין 50, 100 שקלים ואף יותר מזה.

איכות הקייטרינג – איכות הקייטרינג נמדד גם בטיב המוצרים שהוא מוכר וגם במותג שהוא מייצג. קייטרינג אשר ידעו המגשי אירוח מתוקים טעימים במיוחד המיוצרים משוקולד בלגי איכותי יכול לדרוש עלות גבוהה יותר פייר מגש לעומת קייטרינג אשר מציע תחליפי שוקולד.

לסיכום

קייטרינג חלבי הוא שוק משתנה שמתאים את עצמו לטרנדים של בריאות ודרישות הלקוח. קייטרינג מסוג זה יכול לדרוש עלות גבוהה יותר אם הוא מציע ללקוח מוצר איכותי וייחודי שמצדיק את עליית המחירים לכן שקלול של פקטורים שונים ישפיעו כמה באמת תשלמו על קייטרינג חלבי שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן