כמה עולה קייטרינג לחתונה?

חתונה היא ללא ספק אחד האירועים המשמעותיים והמעצבים ביותר בחייו של כל אדם ובחייה של כל כלה מיועדת. הטקס מתחת לחופה וכמובן המסיבה הגדולה לאחר מכן הם למעשה המזכרת שלכם מהרגעים הקסומים האלו שבו שני אנשים, מעולמות אחרים וממקומות שונים מתאחדים יחד לחיים משותפים. ההנחה הרווחת היא שלחתן לא באמת אכפת מה יהיה באירוע ואיך תראה החתונה והכלה בלבד היא זו שדואגת שהכול יעבור בשלום. כמובן שבפועל המציאות היא אחרת לגמרי ושני בני הזוג וכמובן גם משפחותיהם עמלים לילות כימים על מנת שהאירוע יהיה ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. לחתונה יש לא מעט מרכיבים שיקבעו את איכותה ואת רמתה אך אין ספק שרמת האוכל באירוע היא המרכיב החשוב לכולם. קייטרינג לחתונה זו למעשה ההחלטה החשובה ביותר שתיקחו טרם החתונה וחשוב לקחת בחשבון את כל השיקולים ולקבל את ההחלטה הנכונה. קייטרינג לחתונה יכול להיות ההבדל בין אירוע מושלם שכל האורחים שלכם ישמחו להיזכר בו לבין אירוע בינוני שישאיר לאורחים שלכם טעם מר בפה. אפשר להתפשר עם בחירת השירים, אפשר לעגל פינות עם האולם ולא חייבם להשקיע את הכל בחליפת חתן אבל כן חשוב מאוד שהקייטרינג לחתונה יהיה בדיוק מה שאתם רוצים.

קייטרינג לחתונה- מגוון אפשרויות

שאומרים קייטרינג לחתונה אומרים למעשה מבחר עצום של אפשרויות לבחירה ומגוון גדול של סוגי אוכל. האופציות הבולטות הן קייטרינג בשרי, קייטרינג צמחוני, קייטרינג חלבי, קייטרינג עממי, קייטרינג גורמה, קייטרינג טבעוני, קייטרינג לאירוע גדול ועוד. לכל אחד יש העדפה אחרת וטעם שונה אך ההחלטה באיזה סוג קייטרינג בוחרים צריכה להיות שילוב של הרצון של בני הזוג תוך כדי התחשבות באורחים בחתונה. כל קייטרינג מציע לכם מאכלים שונים, בסגנון שונה וכמובן מאכלים שונים לגמרי. אתם צריכים לבחור את הקייטרינג לחתונה שיתאים לאירוע שלכם ולא לחפש מה קורה באירועים אחרים מכיוון שכל אירוע שונה אחד מהשני וכל חתונה אינה דומה לשנייה. לבחור קייטרינג לחתוה זה לא פיקניק ומומלץ להשקיע מחשבה רבה על מנת לא להתחרט לאחר מכן.

 

קייטרינג לחתונה- מחירים

כמו שהאפשרויות לסוג הקייטרינג גדולות ומגוונות גם כך המחירים הם שונים ונעים על ציר רחב מאוד. קייטרינג לאירוע קטן וצנוע יתחיל במחירים של 80 שקלים למנה ואילו קייטרינג גורמה המיועד למספר גדול של אורחים יכול להגיע גם למחיר של 500 שקלים למנה ואף יותר מכך. המחירים משתנים בהתאם למספר האורחים, סוג הקייטרינג וכמובן איכות האוכל וכמות האוכל. שאתם בוחרים את הקייטרינג המחיר לא צריך להיות השיקול הראשוני שלכם, כמובן שמדובר בשיקול מרכזי אך הוא אינו חייב להיות השיקול היחיד שעל פיו יישק דבר. שמתחתנים רוצים שזה יהיה אירוע של פעם בחיים ולא כדאי להתפשר על האיכות של הקייטרינג לחתונה שאתם באמת רוצים. הקייטרינג שעליו חלמתם כל חייכם לא צריך לזוז הצידה בגלל שהמחיר קצת יותר גבוה מהתכנון המקורי שלכם.

להזמנת קייטרינג לחתונה בקרו באתר בראף: http://braaf.co.il

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן