כמה עולה קלנועית חדשה?

קלנועית

הקלנועית נחשבת לרכב בטיחותי והיתרון הגדול הוא שאין צורך ברישיון כדי לנהוג עליה.

מעבר לכך, בדגמים מסוימים יש אבזור מפואר שמשפר את חווית הנהיגה והנסיעה בקלנועית. הבדלים אחרים קיימים בין קלנועית מיני מתקפלת שנפתחת בלחיצת שלט ובאופן אוטומטי, לעומת קלנועית רגילה שמשמשת כאמצעי תחבורה לכל דבר ועניין.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה תעלה קלנועית למכירה:קלנועית

א. יצרן – כל יצרן גובה מחיר שונה עבור קלנועית למכירה. היות וקלנועית היא חלק מענף הרכב והתחבורה, היצרן עשוי לקבוע תג מחיר על פי המוניטין והרזומה שלו. עם זאת, רכישת הקלנועית מיצרן גדול תקל על מציאת חלקי חילוף ולרוב תלווה בתקופת אחריות ארוכה יותר.

ב. גלגלים – ההבדל העיקרי הוא בין קלנועית למכירה עם 4 גלגלים או 3 גלגלים. קלנועית עם 4 גלגלים היא הנפוצה ביותר, אך יש לא מעט לקוחות שמעדיפים את הקלנועית עם 3 גלגלים כדי לחסוך בהוצאות.

ג. מושבים – גם כאן יש פערי מחירים בין קלנועית עם מושב אחד בלבד לבין קלנועית עם שני מושבים. קלנועית עם מושב אחד יכולה להתאים לרוב הנהגים, בעוד קלנועית עם שני מושבים מיועדת לבני זוג. התפעול של הקלנועית לא תלוי במספר המושבים והדגמים עם מושב אחד הם הנפוצים יותר בארץ ובעולם.

ד. מידות – ככל שהקלנועית גדולה יותר כך צפוי המחיר שלה לעלות. הדבר החשוב הוא לבחור קלנועית שמתאימה למשקל הגוף של הנוסע. התאמה למשקל הגוף חיונית לבטיחות הקלנועית והנסיעה. את מידות הקלנועית כדאי לבדוק יחד עם האבזור והמערכות שמשודכות אליה.

טווח מחירים

קלנועית למכירה מיני מתקפלת ואוטומטית עם שלט תעלה בממוצע 13 אלף ש"ח. לצורך השוואה, קלנועית קלה ופריקה שאינה אוטומטית תעלה 9,000 ש"ח. קלנועית לנוסע יחיד בדגם עם מערכת לאיתור תקלות והאטה אוטומטית בסיבובים תעלה 20 אלף ש"ח, לעומת קלנועית מתקפלת עם 3 גלגלים שתעלה 7,000 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים ולטיפים חשובים כנסו לאתר co.il .קלנועית. www

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן