כמה עולה קפסולה למכונת קפה?

תהליך בחירת מכונת קפה לבית ולמשרד

dv1978009קפה הפוך כבר שנים רבות הפך למנת חלקם של ישראלים רבים. לא מעט ישראלים עוצרים בדרך לעבודה בבית קפה כדי לקחת איתם קפה לעבודה או עוצרים למנוחה רגע לפני שהם מגיעים לבית. ההוצאה על קפה הפוך בבתי קפה יכולה להיות משמעותית ולהגיע אפילו לאלפי שקלים כל שנה ולכן הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להיתאבזר במכונת קפה ביתית או משרדית ולהתפנק עם קפה ללא הגבלה ובטעם האישי שלכם.

סוגי מכונת קפה

ישנם סוגים רבים של מכונות קפה כאשר חלקן מכינות קפה טחון על ידי הנחה של פולים טחונים, וחלקן מכינות קפה מתוך קפסולות אשר מגיעות מוכנות להכנה. ההקצפה של החלב מתאפשרת גם היא בחלק מהמכונות אם רק תרצו בכך.

ההחלטה איזו מכונת קפה לרכוש צריכה לקחת בחשבון את:

  • כמות כוסות הקפה המיועדות לשתייה מדי יום
  • סגנון השתייה שלכם והעדפות הטעם
  • וכמובן שאם חשוב לכם לשתות קפה הפוך ולא רק אספרסו
  • חשוב שהמכונה תהיה גם עם אפשרות הקצפה לאלו האוהבים הפוך שנמס בפה

במידה ואתם לא יודעים איזו מכונה לרכוש, תוכלו להתייעץ עם המומחים אשר יסבירו לכם גם על מכונות הקפה וגם על האפשרויות להשתמש במכונה לטווח הארוך.

מכונת קפסולות

מכונת קפה לקפסולות יכולה לתת יתרונות שונים מאשר המכונות אשר מיועדות לשימוש עם קפה טחון, כאשר היתרון הגדול הוא שהקפסולות מגיעות כבר הטעם שלכם ולפי המידה הרצויה לשתיה. במשרדים או בתים בהם יש יותר מאדם אחד אשר מכין לעצמו קפה, ישנו יתרון נוסף על הקפסולות והוא שכל אחד ואחת יכולים לבחור לעצמם את הטעם המועדף עליהם. זה, כמובן, פחות אפשרי עם קפה טחון, אשר מציע טעם אחד במכונה.

כמובן, אם אתם השותים היחידים מהמכונה ואתם מעוניינים ליהנות מהטעם המוכר והאהוב שלכם, תוכלו לבחור גם במכונה שבה שמים את הקפה הטחון או מכונה שטוחנת את הפולים לבד. הטעם של הקפה הוא שילוב בין הקפה עצמו לבין המכונה, מכונה טובה יכולה להוציא את הקפה במיצוי האידיאלי שלו, ולכן יש להקפיד לשלב בין קפה טוב לבין המכונה המתאימה לו.

אז כמה עולה קפסולת קפה?

המחירים משתנים תדירות בהתאם לחברה או המותג, ארץ המוצא של פולי הקפה, טעמי הקפה וכמות הקפסולות ברכישה והאם מדובר ביחידה פלוס חלב.
אך קפסולות הן בערך 1.5- 2.5 ₪ ליחידה פלוס חלב.

נספרסו – המבחר עצום (מעל 22 תערובות) בהתאם ונע בין 2.2 – 2.5 ₪
לוואצה – ברכישת 100 קפסולות במחיר של 2.3 ש"ח – 2.7 ש"ח
קפה ג'ו – בקנייה של 10 קפסולות תיפרדו מ 22.4 ש"ח כלומר 2.4 ש"ח ליחידה
עלית (טעמים) – במחיר מבצע של 1.6 ש"ח לקפסולה
אילן'ס –  2 ש"ח לקפסולה ומשלוח חינם.

⋅ בהכנה משרדית, חבילת קפה נמס תעלה לכם כ-20-35 ש"ח, לא כולל חלב.

⋅ בקפה הפוך תוכלו לרכוש חבילת קפה במחיר של 11-16 ש"ח בבתי קפה.

לדעתנו האישית, מכונת האספרסו ניצחה. בעיקר בגלל מגוון האפשרויות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן