כמה עולה קריקטוריסט לאירועים?

איור באירועים

איור באירועיםיש מגוון של אפשרויות שונות אשר פתוחות בפני כל מי שרוצה לקיים אירוע כל שהוא, ומעוניין לספק לאורחים באירוע סוג של אטרקציה מהנה במיוחד. אחת מאפשרויות אלה הן לשכור את שירותיו של קריקטוריסט מקצועי. על מה מדובר בעצם הלכה למעשה? אם כן, קריקטוריסט מעניק לכל משתתף באירוע מזכרת בלתי נשכחת. הוא מתאים לאירועים מסוגים רבים ויכול להשתלב בין היתר בחתונות, אירועי בר מצווה ובת מצווה, ימי הולדת, בריתות ועוד. גם במגזר העסקי משתמשים בקריקטוריסט על מנת להקל על האווירה ולהכניס את האורחים והמוזמנים אל מצב הרוח הנכון. קריקטוריסט הוא ללא ספק אטרקציה ייחודית באירוע ולכן כדאי להכיר את הגורמים המשפיעים על עלות החוויה.

הגורמים המשפיעים על המחיר

אלו המרכיבים העיקריים אשר באמצעותם ניתן לדעת כמה עולה קריקטוריסט לאירועים:

א. איכות הקריקטורות – קריקטוריסטים צעירים המגיעים לאירועים עלולים לפגום בחוויה עקב חוסר ניסיון. ככל שאיכות הקריקטורה תהיה גבוהה יותר, כך המחיר הנגבה יעלה בהתאם. בעת בחירת קריקטוריסט לאירועים יש לראות עבודות קודמות ולשים דגש על דמיון למקור, גודל הדף, שטח הציור נטו וכדומה.

ב. הקדשה מודפסת או לבוש מיוחד – יש אנשי מקצוע המציעים חבילת קריקטוריסט עם הקדשה מודפסת על גבי הציור או לבוש מיוחד. תנאים ייחודיים אלו צפויים לעלות את המחיר עבור הלקוח.

ג. סגנון ואופי עבודה – קריקטוריסט המגיע עם רוב הציורים מראש גובה מחיר נמוך יותר מאשר קריקטוריסט המבצע את הציור בפועל. בנוסף, ניתן להזמין קריקטוריסט שמצייר בהליכה או בסגנון צבעוני מהרגיל.

טווח מחירים

באופן כללי, ניתן לומר כי טווח המחירים עבור קריקטוריסט עומד על 800-1,500 ש"ח. מחירים נמוכים מכך עשויים להצביע על חוסר מקצועיות של הקריקטוריסט, בעוד מחירים גבוהים יותר אינם מומלצים. בכל מקרה, רצוי לבדוק האם המחיר הנקוב כולל מע"מ, נסיעות ואת משך זמן העבודה נטו.

הפער בין מחירי קריקטוריסטים לאירועים יכול לציין את ההבדל במקצועיות שלהם. בחרו היטב קריקטוריסט וזכרו כי המחיר אמור להצדיק את רמת השירות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן