כמה עולה קרמיקה לאמבטיה

קרמיקה לאמבטיה

הבחירה הטובה ביותר לחדר האמבטיה

יש הרבה עיצובים נהדרים שיכולים להשתלב במקומות רבים בבית אך העיצוב של חדר האמבטיה ללא ספק המהותי ביותר. בעיצוב חדר האמבטיה יש צורך גם ליצור סביבה נעימה ומרווחת, גם סביבה מעוצבת והרמונית וגם סביבה שתמיד תיראה נקייה. אריחי קרמיקה לאמבטיה הם הבחירה המובילה של ישראלים רבים ולמעה בכל העולם ויש סיבה טובה לכך. מלבד העובדה שהאריחים משתלבים נהדר במתאר שבחדר האמבטיה, הם לא סופגים את הלחות ומאפשרים ניקיון מהיר ופשוט. יש אריחים יקרים יותר וזולים מאוד וחשוב לבחור לטווח הארוך את הבחירה הנכונה.

כמה עולה קרמיקה לאמבטיה?

• העלות של אריחי קרמיקה בטווח מחירים שבין 80 שקלים למטר רבוע ועד 600 שקלים ותלויה במספר פרמטרים. הפרמטר הראשון ואולי החשוב מכול הוא איכות האריחים. יש אריחים זולים מאוד ובדרך כלל הם דקים ויכולים להישבר מהר מאוד. אריחים כאלו יכולים לחסוך לכם עלויות בטווח הקצר אך לטווח הארוך כדאי מאוד שתחזיקו כמה אריחים נוספים למקרה שתצטרכו להחליף. כדאי לבחור באריחי קרמיקה איכותיים שיהיו לשירותכם לטווח הארוך.
• האיכות של האריחים לא נקבעת רק לפי העמידות והחוזק שלהם אלא לפי התכונות שלהם. אריחי קרמיקה לאמבטיה חייבים להיות קלים לניקוי ולדחות את המים. יש אריחים שסופגים את הלחוץ ועם הזמן נהיים יותר חלשים וגם הרבה פחות מעוצבים. מאריחים כאלו כדאי להיזהר ולכן טווח המחירים גדול מאוד. אין זה אומר שכל אריח במחיר של 100 עד 200 שקלים למטר רבוע יהיו בחירה לא איכותית אך חשוב מאוד לבדוק את איכות היצרן ואת אמינות המקום ממנו קונים.
• המחיר של האריחים משתנה מאוד גם לפי העיצוב. כמו בכל תחום, על העיצוב משלמים ולצד אריחים בצבעים די אוניברסליים יש אריחים עם תמונות וציורים, כאשר העיטורים הללו יכולים להיות מתאימים לכל אווירה, מצעירה, סולידית ועד יוקרתית.

הזמנה גדולה משתלמת יותר

כמו בכל תחום אחר אם תרכשו קרמיקה לאמבטיה, ככל שתצטרכו לכסות שטח רב יותר המחיר יהיה משתלם יותר. אמנם לא תמיד מדובר על חיסכון משמעותי ביותר אך זה עדיין ממתיק את הקנייה. כמו כן, חשוב לזכור שיש אריחים שמתאימים לרצפה ואריחים שמתאימים לקיר ולא מדובר על אותם סוגי אריחים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן