כמה עולה ריהוט לחדר ילדים?

room

ריהוט לחדר הילדים חייב להיות איכותי ומיוצר ברמה הגבוהה ביותר, ולהיות עמיד כנגד שימוש לא עדין במיוחד, כנהוג בחדרי ילדים. לכן, אחת השאלות העיקריות שרבים רוצים לקבל עליה תשובה לפני שהם פונים אל חנויות הריהוט השונות היא כמה עולה ריהוט לחדר הילדים.

רכישה של חדר ילדים מלא

כשמחליטים לרכוש חדר ילדים, מחליטים לרוב לרכוש ריהוט מלא הכולל מיטה, ארון, שידת לימודים ועבודה וכדומה. לרוב, רכישה של חדר ילדים בחבילה אחת יכולה לחסוך לכם כסף, ואתם יכולים לגלות כי רכישה של כל פריט מהחבילה בנפרד תעלה לכם יותר.

כמובן, המחיר של החדר ישתנה על פי מספר המוצרים הכלולים בחבילה, בהתאם לסוג העץ ממנו הם עשויים, למוניטין של החברה ממנה אתם מבצעים את הרכישה ועוד, כאשר לרוב, טווח המחירים לרכישה של חדר ילדים מלא נע בין 3,000 ₪ לבין 4,500 ₪. כמובן, ניתן למצוא מחירים גבוהים יותר בצורה משמעותית אם מחפשים ריהוט יוקרתי או חנויות איכותיות יותר ויקרות מאוד בתחום.

רכישה של רהיטים בודדים

אין ספק כי כשמחליטים לרכוש חדר ילדים שלם, מדובר בהוצאה גדולה יחסית שלא כולם יכולים לעמוד בה. לכן, כיום הורים רבים בוחרים לרכוש את הריהוט לחדר הילדים בחלקים, ובכל פעם לרכוש רק פריט אחד בכדי לעמוד בעלויות בצורה טובה יותר.
גם כאן, אתם יכולים למצוא פערי מחירים משמעותיים מאוד בין החברות השונות, למשל:

  • מיטת ילדים יכולה לנוע בטווח מחירים של בין 1,000 ₪ למיטה פשוטה ועד 4,000 ₪ למיטה יוקרתית ומתקדמת (כמו מיטה נפתחת, מיטה הכוללת חלק למשחקים וכדומה).
  • ארון לחדר ילדים יכול לנוע בטווח מחירים של בין 1,000 ₪ לבין 3,500 ₪.
  • שידה לילדה לחדר ילדים יכולה לנוע בטווח מחירים של בין 200 ₪ לבין 800 ₪.
  • שולחנות כתיבה משולבי ספריה לילדים יכולים לנוע בטווח מחירים של בין 1,500 ₪ לבין 3,000 ₪.
  • כוורות לאחסון בחדר הילדים יכולות לנוע בטווח מחירים של בין 500 ₪ לבין 2,000 ₪.
  • כסאות לילדים ניתן למצוא בטווח מחירים של בין 200 ₪ לבין 500 ₪.

מספר הדוגמאות כאן הוא אינסופי, מטבע הדברים.
כמובן, ככל שתפנו לרשת רהיטים איכותית ומקצועית יותר ותבחרו רהיטים מעוצבים ומשוכללים יותר, כך המחירים שיוצעו לכם יהיו גבוהים יותר. לכן, כשמחליטים לרכוש חדר ילדים חשוב להחליט מראש על תקציב
ואיתו להגיע אל החנות, כך שתראו אך ורק רהיטים המתאימים לתקציב שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן