כמה עולה ריצוף גרניט פורצלן?

גרניט פורצלן

ריצוף הפורצלן הוא פופולארי ביותר ברחבי העולם כולו, ובישראל הוא הנפוץ ביותר

הריצוף שעונה לשם גרניט פורצלן הוא למעשה ריצוף פורצלן, והשם שניתן לו בעברית הוא שם שיווקי שהוחלט לתת לו בשביל להמחיש שמדובר במרצפות חזקות ועמידות, שכן לפורצלן הייתה אז תדמית שלילית בישראל, כדבר שביר ועדין. עם זאת, עם השנים הובהר את מה שלמביני עניין היה כבר ברור מלכתחילה – ריצוף הפורצלן הוא החזק ביותר והעמיד ביותר, ובעיקר אסתטי ברמה הגבוהה ביותר, ומשום כך הוא קנה לעצמו אוהדים רבים ברחבי העולם והוא נחשב לאחד מסוגי הריצוף הנפוצים ביותר. בישראל הוא הנפוץ ביותר – בשל השילוב בין העמידות שלו, האיכות האסתטית שלו, והמחיר ההוגן שלו. לגבי המחיר הזה – ננסה להבין בדיוק כמה זה צריך לעלות.

כמה בדיוק עולה לרצף את הבית באמצעות הריצוף הזה? מה האפשרויות השונות?

אפשרויות שונות בתחום – גרניט פורצלן זה לא סוג אחד של ריצוף, אלא למעשה חומר גלם אחד שאפשר ליצוק אליו תוכן רב, צבעים שונים וסגנונות מגוונים ביותר. המחירים השונים בתחום נובעים מהאפשרויות הרבות, כאשר ההפרדה יכולה להתחיל בגודל המרצפות – שיכולות לנוע בין גודל של 33X33 ועד גודל של 80X80. מעבר לכך, ישנם דגמים בסיסיים ומנגד דגמים יוקרתיים, וכן אפשרויות ייחודיות כמו ריצוף דמוי פרקט, דמוי שיש או דמוי בטון. לכל אחת מהאפשרויות האלה טווחי מחירים שונים.

כמה זה עולה? המחירים הזולים ביותר של גרניט פורצלן למטר רבוע הם 40-100 ₪ למ"ר של מרצפות 33X33 של דגמים בסיסיים. משם עולים בסולם המחירים, עד טווחי מחירים של 175-400 ₪ למ"ר עבור מרצפות 80X80 בדגם יוקרתי. אפשרויות של דמוי פרקט עולות 120-300 ₪ למ"ר, ומנגד גרניט דמוי שיש יעלה בטווח של 100-250 ₪ למ"ר.

כשאתם מרצפים את הבית, עליכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר אסתטית ופרקטית

ריצוף הבית שלכם צריך להיות מתוכנן בצורה האיכותית ביותר, ומדובר בחלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו ומאיכות החיים שלכם כתוצאה מכך. ריצופי גרניט פורצלן הם האופציה האיכותית ביותר בכל מה שנוגע לריצוף, ואתם צריכים לבחור במה שמתאים לכם מבחינת עיצוב – וכמובן שגם לדעת כמה כדאי לכם לשלם על אפשרויות שונות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן